Site icon מקומונט גבעת שמואל

אורי וייס ומיכל נתנאל הם המנצחים הגדולים של סקר חברי המועצה בגבעת שמואל!

בתשובה לשאלה מי חבר המועצה בגבעת שמואל שעושה הכי הרבה בשבילך בחרו אלפי מצביעים באורי וייס 16.6% ובמיכל נתנאל 15.5% למקומות הראשונים. במקומות האחרונים חברי המועצה נעמי פלדמן והרצל ארביב עם אחוזים בודדים.

לפני שבועיים העלנו באתר סקר המבקש מכם, הגולשים והתושבים לציין מיהו חבר המועצה שעושה הכי הרבה בשביל גבעת שמואל. לאחר ניקוי הצבעות כפולות של גורם שניסה לזייף את התוצאות להלן התוצאות המלאות (על פי הצעה אחת מכל כתובת איי פי). אורי וייס מסיעת ‘תנופה בגבעה’ ומיכל נתנאל מסיעת ‘חופש’ הם השולטים בגבעה לאחר שניצחו בסקר חברי המועצה שהסעיר את הגבעה.

אורי וייס.המנצח הגדול.צילום דוברות המכללה

כזכור לפני כשבועיים עלה הסקר שהסעיר את הגבעה, חברי מועצת העיר החלו להפיץ וואטס אפים וסמסים הקוראים לחבריהם להצביע, בבניין העיריה החלו בהימורים על זהות המנצחים ואחד המפסידים שכר ככל הנראה חברת האקרים שניסתה לשבש את התוצאות. בין לילה התווספו למספר מועמדים אלפי קולות אך בדיקה של מערכת המקומונט העלתה שנעשה שימוש באמצעים שאינם כשרים ובהם תוכנות רובוט לטובת הצבעה כפולה, נתוני הסקר תוקנו ותוצאות האמת המלאות מתפרסמות כאן והן כוללות הצבעה אחת בלבד מכל כתובת איי פי.

על צמרת הרשימה היה מאבק צמוד שהחל בשליטה של ה’מיכליות” וולדיגר ונתנאל כאשר שתיהן זוכות ככל הנראה להערכה רבה בעיר ומסיימות בצמרת הרשימה. אורי וייס ממפלגתו של ראש העיר, יוסי ברודני ומי שמחזיק בתיק התרבות התורנית ונחשב לאהוד מאוד בקרב כל תושבי העיר הוא זה שקיבל את מירב הקולות.

הפתעה מסויימת נרשמה כשדווקא נעמי עיני-פלדמן, אשר נחשבת כאופוזיציה לוחמנית במועצת העיר אכזבה וזכתה באחוז קולות נמוך במיוחד – פחות מ-2%.חבר המועצה הרצל ארביב מסיעת ג”ש שעדיין לא מחזיק בדף פייסבוק הגיע למקום האחרון.

לאחר פרסום תוצאות הסקר הגיבה מיכל נתנאל לתוצאה הגבוהה לה זכתה: “מאוד מרגש ומחזק לזכות בתמיכה כה גדולה מתושבי העיר. אנו בסיעת חופש נמשיך לפעול במלא המרץ למען תושבי גבעת שמואל.
חשוב לציין כי כל חברי המועצה עושים עבודתם נאמנה בהתנדבות מלאה למען תושבי העיר”

המנצח הגדול אורי וייס הוסיף: “תוצאות הסקר משמחות אותי. אני רואה את עצמי כשליח ציבור ומתוך המקום הזה אני פועל. התודות שאני מקבל מהתושבים ממלאות אותי בכוח ליזום, לעשות ולהמשיך. אני מודה לתושבים היקרים שבחרו בי ומודה לראש העיר יוסי ברודני, שבכל פעם שאני מגיע אליו עם בקשה או רעיון, הוא מסייע לי בכל המרץ.”

הגיעה למקום השני. מיכל נתנאל. באדיבות: אלבום פרטי

בנובמבר הקרוב ייערכו הבחירות המוניצפליות ואנו צופים התחממות רבה בגזרה הפוליטית בגבעה. אנו מבטיחים לכם עדכונים שוטפים כל הזמן ומציעים לכם לעקוב אחרי מדור בחירות 2018 באופן קבוע. לקראת חודש מרץ ייערך סקר אישי ובו תתאפשר הצבעה על פי תעודות זהות בלבד.

להרשמה לניוזלטר של המקומונט לחצו כאן
למעקב אחרינו בפייסבוק לחצו כאן

להלן התוצאות המלאות:

אחוז מהקולות שם
16.6% אורי וייס
15.1% מיכל נתנאל
14.0% עדי גרוס
12.0% מיכל וולדיגר
10.8% יעקב ויליאן
10.2% משה מרר
7.6% בני סומך
7.0% מנחם צרויה
2.3% אריאל פרקש
2.0% שלמה גרדה
1.6% נעמי עיני-פלדמן
0.8% הרצל ארביב