Site icon מקומונט גבעת שמואל

אפריקה ישראל מגורים תמכור לקרן אקונה קרקע בגבעת שמואל

אפריקה ישראל מגורים חתמה על הסכם למכירת זכויות בפרויקט סביוני גבעת שמואל בסך של 86 מיליון ₪ הצפוי להניב רווח של כ-22 מיליון ₪ (לפני מס). הסכם הניהול להקמת הפרויקט עבור הרוכשת כולל מנגנון ייחודי אשר יאפשר לאפריקה ישראל מגורים לקבל מענק נוסף, במקרה של עליית מחירי הדירות בפרויקט.

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל הודיעה היום כי התקשרה בהסכם למכירת זכויות באחד המגרשים בפרויקט סביוני גבעת שמואל לקרן ריט למגורים.

על המגרש שנמכר יוקם בניין מגורים בן 84 יחידות דיור, המיועד להשכרה על ידי הקרן וחניון תת קרקעי משותף עם בניין נוסף, בבעלות אפריקה ישראל מגורים. קרן הריט תרכוש את הזכויות במגרש תמורת כ-86 מיליון ₪, עסקה אשר תניב לאפריקה ישראל מגורים רווח צפוי של כ-22 מיליון ₪ לפני מס.

בנוסף, הצדדים התקשרו בהסכם שיתוף ושירותי ניהול בהיקף של כ-4 מיליון ש”ח במסגרתו אפריקה ישראל מגורים תיתן לקרן הריט שירותי ניהול בהקמת הבניין והחניון המשותף והחזר הוצאות בסך של כ-2.7 מיליון ש”ח. ההסכם גם כולל מנגנון ייחודי, המאפשר לאפריקה ישראל מגורים לקבל מענק נוסף בגין המקרקעין במקרה של השבחה של שווי הבניין של קרן הריט מעבר לסכום שנקבע.

פרויקט סביוני גבעת שמואל הינו אחד הפרויקטים הגדולים שאפריקה ישראל מגורים מקדמת בשנים האחרונות. בעקבות השבחת הפרויקט, במקום 270 יח”ד, ייבנו במקום 9 בניינים ובהם 695 יח”ד, מסביב לפארק רחב ידיים אשר נמצא בעיצומו של הקמה בימים אלו ממש. השכונה עתידה להפוך לאחת השכונות הגדולות והנחשבות ביותר בעיר, המושתתת על ההבנה כי האדם מחפש לא רק דירה יפה במחיר אטרקטיבי, אלא טיב חיים הוליסטי ונוחות.

סביוני גבעת שמואל של אפריקה ישראל מגורים. הדמיה: ארקריאטיב

מיכה קליין, מנכ”ל אפריקה ישראל מגורים: “אנו שמחים להודיע על ההסכם הייחודי עם קרן הריט אקונה, בבעלותו של מארק שימל בניהולו של יאיר טל בה בחרנו כשותפה לדרך בשכונת סביוני גבעת שמואל. עסקה זו מאפשרת לנו לנצל הזדמנות עסקית ליצירת ערך משמעותי כבר היום באחד מפרויקטי הדגל של החברה. חרף העובדה שאפריקה ישראל מגורים פועלת כל העת להגדלת מלאי דירות למכירה בגבעת שמואל העתידי שלה, אנו רואים לנכון לפעול מעת לעת למימוש הזדמנויות עסקיות ייחודיות, כפי שאנו עושים בעסקה זו, כאשר בנוסף לרווח גדול ממכירת המקרקעין, החברה תהנה מהכנסות גם ממתן שירותי ניהול מגוונים וכן ממענק מיוחד במקרה של המשך עליית מחירי הדירות הפרויקט”.

אפריקה ישראל מגורים שבשליטת קבוצת לפידות קפיטל בראשות יעקב לוקסנבורג, מתמקדת בייזום והקמה של פרויקטים למגורים על כל שלביהם – החל משלב רכישת הקרקע, דרך כל שלבי התכנון, הבניה, הפיתוח הציבורי, השיווק, מכירת הדירות ואכלוסן. אפריקה ישראל מגורים מוכרת במיוחד תחת המותג “סביונים”, המאגד תחתיו שכונות מגורים קהילתיות בכל רחבי הארץ, על פי מתכונת “שכונה שהיא עיר”.

היכנסו ללוח דירות להשכרה – דירות להשכרה בגבעת שמואל.