Site icon מקומונט גבעת שמואל

הרב איתמר בן גל מישיבת גבעת שמואל נרצח בפיגוע הקטלני באריאל

הרב איתמר בן גל, בן 29 אב לארבעה, מחנך כיתה ח’ ומורה אהוב בישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל נרצח בפיגוע קטלני בצומת אריאל.

הרב איתמר בן גל, מחנך מסור ואהוב שחינך את כיתה ח’ בישיבת בני עקיבא גבעת שמואל בראשות הרב שרגא פרוכטר נרצח היום בדקירות סכין בצומת אריאל. הרב בן גל בן 29 תושב הר ברכה שבשומרון ואב לארבעה בגילאי שנה עד 7 בעת ששהה בטרמפיאדה בצומת אריאל ונדקר ע”י מחבל. בן גל הספיק לרוץ לאוטובוס סמוך ואז התמוטט ולאחר ניסיונות החייאה נקבע מותו. הלווייתו תיערך מחר ב-10:00 ביישובו.

הרב איתמר בן גל ואשתו.צילום באדיבות המשפחה

בהודעה שפרסם הישוב הר ברכה נכתב: “בית הר ברכה והישיבה המומים, אבלים וכואבים על הירצחו של ידידנו אהובנו הרב איתמר בן גל הי”ד. מחנך מסור ואב ל4 ילדים”.

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן אמר:”לא יכול להסתכל יותר בעיניים של משפחות שכולות לא ייתכן שיהיו פעמיים בחודש נרצחים באותו איזור. מכבדים ומוקירים את צה”ל אבל לא מספיק לרדוף אחרי מחבלים. צריך לטפל בתשתית הטרור. להחזיר את המחסומים. ”

גיל ביסמוט מפקד זק״א מחוז ש״י,אמר: מדובר בפיגוע דקירה בה מחבל דקר גבר  שהמתין לאוטובוס  בטרמפיאדה בכניסה לאריאל, הגבר פונה לביה״ח בלינסון תוך כדי החייאה במצב אנוש, לצערי בביה״ח נאלצו לקבוע את מותו, אני ומתנדבי זק״א נוספים מצוות מחוז ש״י מטפלים בזירה באיסוף הממצאים כדי להביאם לקבורה.

זירת הפיגוע. צילום: אריה אלתר.\
הרב איתמר בן גל.מחנך אהוב בישיבת גבעת שמואל.צילום באדיבות המשפחה
משפחת בן גל.צילום באדיבות המשפחה