Site icon מקומונט גבעת שמואל

יוסי ברודני חוגג: תאחלו מזל טוב לראש העיר!

יוסי ברודני. צילום: יחצ

יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל האהוב על התושבים חוגג היום יום־הולדת – ובאופן נדיר, מציין היום גם את התאריך העברי וגם את הלועזי של יום הולדתו, לפני 49 שנים בדיוק. מברוק!

ברודני, המכהן מזה כ-11 שנים כראש עיריית גבעת שמואל נולד בי”ח טבת תשל”א, 15 בינואר 1971 בחדרה. בצעירותו למד במדרשיית נעם (מנפ”ח), מהמוסדות התיכוניים המפוארים והייחודיים ביותר של הציונות הדתית, ובשנת 1989 התגייס לצנחנים, שם שירת כלוחם, קצין ומפקד פלוגה בגדוד 202.

לאחר שרותו הצבאי, למד משפטים במרכז הבינתחומי הרצליה, וסיים גם תואר שני בלימודי נדל”ן במכללת נתניה ושימש כמנכ”ל ובעלים של חברת בנייה פרטית.

ברודני עם תושבים בגבעה. (ארכיון) צילום: באדיבות עיריית גבעת שמואל
ראש העיר ברודני. בקבלת פרס על הישגיו בראשות העיר (2017). צילום: יח”צ

את דרכו הציבורית החל בתנועת המפד”ל, שם אף שימש מספק שנים כיו”ר הדור הצעיר של התנועה, ודרכה נבחר כחבר מועצת העיר לראשונה בשנת 2003, בהיותו בן 32 בלבד.

לאחר 5 שנים התמודד ברודני כנגד ראש העיר המכהן זמיר בן ארי, ובתמיכת רוב תושבי העיר זכה בבחירות בראשות העיר, כאמור, כשהוא בן 37.

“שם את החינוך בראש סדר העדיפויות”. ברודני בשעת סיפור לתלמידים צעירים
ראש העיר ברודני בחנוכת בית הספר התיכון הממלכתי. אחד מהישגיו הגדולים בעיר.

מאז, כבר 11 שנים ו-3 מערכות בחירות, עומד ברודני בראשות עיריית גבעת שמואל וזוכה לאהדה רבה, הודות לפיתוח המסיבי של העיר, הן בתחומי הבנייה, חזות העיר והתשתיות, והן בתחומי התרבות, הפנאי והחינוך – אותו הוא מחשיב כגולת הכותרת של עשייתו בעיר, ומשקיע משאבים רבים על מנת להמשיך ולפתח ולהעמיד את גבעת שמואל בשורה הראשונה של הערים המובילות בארץ בהישגי התלמידים ובהקניית ערכי הציונות והעזרה לזולת.

היום כאמור חוגג ברודני את יום הולדתו ה-49, ומערכת מקומונט, יחד עם כל תושבי גבעת שמואל מאחלים לו שימשיך לעשות טוב לעיר, למשפחתו, וגם לעצמו… מזל טוב!