Site icon מקומונט גבעת שמואל

כל הסיבות לשווק בגוגל

העסק שלכם ערוך ומוכן לקבל את הלקוחות הראשונים. פתחתם את כל התיקים ברשויות המס, יצרתם קשר עם רואה חשבון, שכרתם מבנה וגם קיבלתם לעבודה כמה עובדים חדשים. עכשיו צריך רק שיבואו הלקוחות, וכמה שיותר.

בימינו, אי אפשר לשווק עסק ללא פרסום באמצעות גוגל. כי אם אינכם נמצאים בגוגל, מבחינת הלקוחות אתם לא קיימים. כי כל גולש המחפש שירות מסוים, יפנה דבר ראשון לגוגל. ואם הוא לא ימצא אתכם שם, אתם פשוט תפסידו אותו. על מנת שזה לא יקרה, יש צורך לפנות לחברת שיווק ופרסום בגוגל שתראה לכם כיצד לנהל קמפיין פרסומי בדרך הנכונה.

היתרונות שבשיווק בגוגל שכדאי להכיר

שיווק בגוגל כולל מגוון רחב של יתרונות שכדאי להכיר מקרוב:

  1. שיווק איכותי שאינו עושה חור בכיס.

על מנת לשווק בגוגל לא צריך לשלם הון תועפות. גם אם יש לכם עסק קטן ומתחיל, אתם יכולים להקצות סכום כסף מסוים עבור הפרסום ולשלם אותו מראש, בידיעה שאתם יודעים טוב מאוד כמה השקעתם נכון לזמן נתון. כך למשל, אם רוצים לפרסם מודעה ממומנת בגוגל, ניתן לשלם עבור מספר קליקים מוגדר מראש, ובינתיים ליהנות מהלידים שמגיעים ממנה.

  1. ניתן לפלח לפי קהל היעד.

בגוגל מאפשרים לכם לקבל מידע משמעותי על קהל היעד שלכם. כך, תוכלו לדעת את מספר החשיפות של המודעה שלכם מכל מכשיר: מחשב נייד, טאבלט או טלפון נייד. כמו כן, בעזרת חברת שיווק חשוב לבצע חקר מילות מפתח, על מנת לראות אילו מילות חיפוש עובדות טוב יותר עבור המודעה שלכם.

  1. יכולת מעקב אחר הצלחתו של הקמפיין.

בעזרת מערכות הפרסום של גוגל ניתן לעקוב אחר ההצלחה של הקמפיין. גוגל מעמידה לרשות המקדמים ובעלי העסקים כלים שונים המאפשרים לנתח נתונים כמו מספר הכניסות לאתר או ניתוח אחוזי ההמרה באתר. בדרך זו, אפשר לבדוק איזו שיטת קידום אפקטיבית יותר ואיזו פחות.

  1. שיווק בגוגל מתאים לכל סוגי העסקים.

בגוגל אפשר לקדם כל עסק. החל משיעורים פרטיים במתמטיקה ובאנגלית ועד לחברות הייטק גדולות ורציניות. גוגל מספקת מגוון רחב של ערוצי פרסום ושיווק, ונותר רק לבחור את הערוצים המתאימים לעסק שלכם.

להגיע ללקוחות פוטנציאליים דרך גוגל. צילום: Freepik

שיווק ממוקד מטרה: עורכי דין

הסוד בקידום באמצעות גוגל הוא שככל שהקידום יהיה ממוקד יותר, כן יגדלו הסיכויים שלהם להגיע לכמה שיותר גולשים. ניקח למשל תחום כמו שיווק עורכי דין. כל מי שמסיים את לימודי המשפטים ומבקש להשתלב בתחום, יודע עד כמה התחרות קשה, וזאת לאחר שעבד קשה כל כך והתמחה במשרד עורכי דין. לפיכך, אם אתם עורכי דין מתחילים הפותחים משרד משלכם, חשוב לבנות אסטרטגייה טובה ברחבי האינטרנט. מומלץ לפנות לחברה מקצועית בתחום השיווק והפרסום, כדי שהיא תנחה אתכם לקראת הפעולות שיש לבצע: בניית אתר אינטרנט, התאמת האתר לנייד, קידום ממומן בגוגל וכמובן, קידום ברשתות החברתיות. אחרי הכול, משתמשים רבים הנמצאים ברשתות החברתיות מחפשים לא פעם להתייעץ עם עורכי דין, ואולי אתם אנשי המקצוע שלהם הם זקוקים מכול ברגע נתון.

חברת השיווק והקידום שעושה את כל ההבדל

כאמור, על מנת לקדם משרד לעורכי דין או כל עסק אחר, חשוב לפנות לחברה מקצועית שיש לה ניסיון רק בקידום ושיווק. כזו היא Winner Marketing, חברה הפועלת רבות לקידום ושיווק של בעלי עסקים העוסקים במקצועות החופשיים, ומתמחה, בין השאר, בשיווק עורכי דין (Legal Marketing). כך שאם אתם מעוניינים לנהל את העסק שלכם בנחת ולדעת שיש מי שמטפל בתחום השיווק והפרסום, אתם יודעים כי ווינר מרקטינג היא הכתובת.