Site icon מקומונט גבעת שמואל

מה קורה בהולמס פלייס בגבעת שמואל?

שיפוצים שלא נגמרים, חוסר בציוד ושירות לקוי הם רק חלק מהבעיות העולות מתלונות של מנויים כלפי מועדון ההולמס פלייס בגבעת שמואל. פוסט בפייסבוק ועצומה שפרסם חבר מועצת העיר עדי גרוס כבר העלו את מפלס הכעס בקרב התושבים. 

מפניות שהגיעו אל מקומונט גבעת שמואל עולה שורה של בעיות שחוזרות בפי מנויים רבים, הקובלים על תנאי תחזוקה לקויים, בניגוד לנהוג בעבר, המתבטאים בלכלוך ואף בתקלות חוזרות ונשנות במכשירי ההתעמלות במכון.

“בממוצע, בכל ביקור שלי בהולמס פלייס, 3-4 מכשירים אינם עובדים, מה שיוצר צורך בהמתנה ארוכה שיתפנה מכשיר באי נעימות וגם בבזבוז זמן” אומר עדי גרוס, חבר מועצת העיר ומנוי במכון.

“הולמס פלייס הינו הקאנטרי הגדול היחיד בגבעת שמואל ויש תחושה בקרב התושבים שמאז שגם המתחרה הגדול שלהם מקרית אונו, רשת גו-אקטיב, נקנתה על ידם הם מתנהלים כקרטל לכאורה בתחום ולא חוששים מנטישת לקוחות – דבר המתבטא בתנאי השירות ללקוחות”, הוסיף עדי.

שלושה שבועות שנמתחו לחודשיים. ההודעה מינואר. צילום מסך

תושבים נוספים שפנו אלי עם תלונות דומות לאלו של עדי, ציינו דווקא את הסאגה סביב נושא ‘שיפוץ’ מקלחות הגברים שלדעתם הגדישה את הסאה.

לתושבים נמאס

הסיפור מתחיל לפני כחודשיים, עת נשלחה הודעת סמס לכל מנויי הקאנטרי היוקרתי של רשת הולמס פלייס בגבעת שמואל ובו עדכון לגבי שיפוץ מתוכנן במקלחות הגברים, אשר צפוי להימשך כ-3 שבועות אך לא אמור להוות מטרד גדול לנוחות השימוש במתקנים. בתחילה נאלצו רבים מהמתעמלים לחזור לבתיהם כשהם “מזיעים ודביקים” ההצעה לא התאימה למנויים, אך הם סבלו זאת בשקט בתקווה לשיפור התנאים. מה רבה הייתה הפתעתם כאשר לפני מספר ימים התבקשו שוב לחזור ל”הסדרי” תקופת המעבר על מנת שעתה ישופצו מלתחות הנשים…

בשלב זה חמתם של המנויים בערה בם ואף התקבלו מספר פניות לביטולי המנויים השנתיים כשמצד רשת הולמס פלייס לא הוצע שום פיצוי או הטבה אחרת ללקוחות מלבד ההצעה “להקפיא את המנוי” לתקופת השיפוצים.

ראוי לומר שתחושות התושבים הינן סוביקטיביות, וישנם לא מעט אשר טוענים שהבעיות זניחות והינם מרוצים סך הכל משירותי המכון, אך נראה שיש קהל גדול שאינו מסכים עימם.

ועכשיו תור הנשים. צילום מסך

 

מרשת הולמס פלייס נמסר:

“לאחרונה ביצענו שיפוץ במלתחות הגברים ובמלתחות המשותפות, שיפוץ שרובו ככולו נגע לבעיות תשתית שנבעו בשל בעיות מבניות של המקום ונועד בכדי לאפשר שימוש ברמה גבוהה ולאורך זמן במתקנים.

בזמן העבודות התגלו ליקויים שלא נלקחו בחשבון ולפיכך זמן העבודות התארך.

בזמן העבודות נתנו מענה זמני לחברי המועדון ואפשרנו להם להיכנס ללא עלות וללא הגבלה לכל המועדונים האחרים בקבוצה ו/או להקפיא את המנוי ללא עלות.

ביום חמישי האחרון ולאור התמשכות העבודות וכן אי שביעות רצון חברי המועדון החלטנו לדחות בשלב זה את המשך השיפוץ המתוכנן ונכון ליום חמישי האחרון חזר הסדר לכנו.

נושא התחזוקה והניקיון בשוטף היו מאתגרים יותר כפועל יוצא מעבודות שיפוץ רחבות אך לאורך כל התהליך עשינו את מירב המאמצים לשמור על סטנדרט גבוה. גם לאחר סיום העבודות נמשיך לעשות השלמות ולתת דגש על הנושא.

בנושא כמות הציוד במועדון, המועדון עומד בתקינה ומסיורים במקום לא נראה עומס חריג וכי יש מענה הולם בכל שעות הפעילות ולכל סוג אימון. יחד עם זאת, אנחנו פועלים להרחבת חדר הכושר ולראייה פנייתנו לעירייה לקבלת היתר בניה והרחבת חדר הכושר לרווחת המתאמנים”.

תלונות על תחזוקה לקויה ואי-נוחות מתמשכת. הולמס פלייס גבעת שמואל. צילום: כתב מקומונט גבעת שמאול

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

בשורה לתושבי גיורא: בוטל צו המניעה שהוטל על פרוייקט פינוי-בינוי

תלמידות אולפנת אמי”ת יצאו לסיור לימודי במאיץ החלקיקים בשוויץ

לאחר ערב סוער במיוחד: יעקב ויליאן נבחר להוביל את רשימת הבית היהודי