Site icon מקומונט גבעת שמואל

נתוני הגיוס המשמעותי לצה”ל: גבעת שמואל במקום השני בארץ!

הבוקר פרסם דובר צה”ל את דירוג השירות המשמעותי בערים, המועצות המקומיות והאזוריות ובבתי הספר השונים על פי חלוקה לגברים ולנשים. גם השנה גבעת שמואל מציגה נתונים גבוהים וממוקמת במקום השני בארץ בקרב הגברים.

כמו בכל שנה, גם הבוקר מפרסם דובר צה”ל את דירוג הנשיאה בנטל של הערים ובתי הספר השונים כשהדירוג מורכב מציון משוקלל הכולל את שיעור הגיוס (50% מהציון הסופי), אופי השירות – לוחמה, מודיעין, יחידות סייבר וכדו’ (25%) ומיצוי לקצונה מקרב המתגייסים (25%).

בנתונים שפרסם אגף כוח אדם בצה”ל נמצאת גבעת שמואל במקום השני בארץ, מיד אחרי מודיעין-מכבים-רעות ולפני הוד השרון, נס ציונה וערים גדולות אחרות, עם שיעור גיוס של 91.6%, ציון ‘אופי שירות’ של 47.2% ומיצוי לקצונה של 12.9% מהמתגייסים בקרב משתחררי 2017.

צילום: רוני אלוש

ראש העיר יוסי ברודני, שנושא הגיוס קרוב במיוחד לליבו לאחר שהשתחרר מצה”ל בדרגת רב-סרן ושימש כמ”פ בחטיבת הצנחנים התייחס לנתונים המרשימים ואמר: “אני מצדיע לבני הנוער הנפלאים שלנו וגאה בתושבי העיר שממשיכים להוביל ולתרום למדינת ישראל ולהצטיין בכל התחומים, אם בגיוס לצה”ל ולשירות הלאומי, בשירות מילואים ובאחוזי הזכאות לבגרות. מערכת החינוך העירונית שלנו, יחידת הנוער ומועדוני הנוער מקדמים כולם  פעילויות שבצדן דגש על  ערכים של אהבת הארץ, תרומה והתנדבות למען לקהילה ופעילויות הכנה לצה”ל. אין ספק שהפעילויות והערכים שסופגים בני ובנות הנוער שלנו הן בבית והן במסגרות אלה, תורמים רבות לבחירה  של הילדים שלנו בהמשך חייהם”.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

עוד הוסיף ברודני, “הגיוס לצה”ל הוא קודש הקודשים שלנו, זכות של כל אחד ואחת לשרת את המדינה. אנו בגבעת-שמואל נמשיך לעשות  ככל יכולתנו להמשיך ולהיות בצמרת הגיוס לצה”ל, זו גאווה גדולה לעיר ולתושביה”.