Site icon מקומונט גבעת שמואל

יש חילונים בגבעה: סיעת חופש לעתיד פתחה את קמפיין הבחירות

ביום שלישי האחרון השיקה רשימת ‘חופש לעתיד בגבעת שמואל את קמפיין הבחירות למועצת העיר (30.10.18) בנוכחות חברי הכנסת ד”ר עליזה לביא, מיקי לוי, ועו”ד פנינה תמנו שאטה, חברי מועצת העיר מטעם הרשימה וקהל רב

לתושבי גבעת שמואל מאוד חשוב להיות מעורבים בבחירות המקומיות השנה. כ-300 פעילים ותומכים גדשו ביום שלישי האחרון את אולם ‘קרית אלון’ לכבוד השקת קמפיין סיעת “חופש לעתיד” והרמת כוסית וברכות לכבוד השנה החדשה.

משה מרר, סגן ראש העיר (ללא שכר) ויו”ר סיעת ‘חופש לעתיד’, ציין כי הרשימה הוקמה לפני 10 שנים במטרה לדאוג לתושביה החילונים בעיר, ועמדה ביעדים שהציבה לעצמה. בנוסף הדגיש שרשימת ‘חופש לעתיד’ דוגלת ב-“חייה ותן לחיות”, ומבקשת להמשיך ולהגן על האינטרסים של החילונים בעיר, ולקיים חיי קהילה פלורליסטים לצד הקהילה הדתית.

אחריו עלה לדבר מנחם צרויה, מס’ 2 ברשימת ‘חופש לעתיד’ ויו”ר הנהלת המתנ”ס, אשר הודה למאות התושבים שהגיעו לתמוך ולפרגן, וציין שזה איננו מובן מאליו. כן אמר, כי “סיעת ‘חופש לעתיד’ תמשיך לשים דגש על האינטרסים של הציבור החילוני, ולתמוך בחיי תרבות ופנאי העונים לצרכים של כלל תושבי העיר – גם בסופי שבוע. בנוסף, תמשיך הסיעה לתמוך ולקדם את כל פעילויות החינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי בעיר”. “חשוב שסיעת ‘חופש לעתיד’ תכפיל את כוחה במועצת העיר מ-3 ל-6 מנדטים. וככל שיהיה לנו יותר כוח במועצת העיר, כך תגדל היכולת שלנו להשפיע” הוסיף ואמר.

פתיחת קמפיין בחירות 2018, סיעת חופש. צילום: יחצ

מיכל נתנאל, מס’ 3 ברשימה, ויו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה בעירייה, סיפרה על המאבק שניהלה למניעת סגירת התחנה לבריאות האישה למען כל נשות העיר, מאבק שהסתיים בהצלחה, ובסיומו פתחה התחנה את שעריה מחדש.

ח”כ ממפלגת ‘יש עתיד’, ד”ר עליזה לביא, שיבחה את פעילותם של שלושת חברי המועצה בחמש השנים האחרונות ואמרה כי פועלם בעיר גבעת שמואל הינו מודל לאיך החברה הישראלית צריכה להתנהל, ו”אתם מתווים את הדרך הנכונה לעשות זאת. אנחנו מסתכלים עליכם באהבה ובגאווה. הפרוג’קטור הענק שאתם מאירים, יביא לניצחון”, אמרה.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

ח”כ מיקי לוי: “לפני 10 שנים קם אדם ומחליט להקים סיעה כדי לשמור על הציביון החילוני, אני מסיר את הכובע. חברי המועצה עובדים למענכם בהתנדבות, ומתייצבים במועצת העיר כדי לייצג אתכם. בשבילם השמיים הם הגבול!” בבחירות ב-30 באוקטובר בוחרים ‘חופש לעתיד’ למועצת העיר!

ח”כ הכנסת עו״ד פנינה תמנו-שטה סיפרה, כי ראתה את הכתבה שפורסמה בסוף השבוע על סיעת ‘חופש לעתיד’, וכמי שהיתה עיתונאית בעבר, וכמי שגדלה בבית דתי, היא מזדהה עם העשייה החשובה של סיעת ‘חופש לעתיד’. חברת הכנסת הוסיפה כי: “לא בכדי הגיעו לכנס 3 חברי כנסת להביע תמיכה מלאה בחברי הסיעה, וזאת מתוך הכרות אישית עם חבריה ופועלם”.