Site icon מקומונט גבעת שמואל

שני מיכל אורן מגבעת שמואל המורה של המדינה

(צילום: יה בוטיק אודליה ארביב)

גאווה גדולה לעיר גבעת שמואל מכללה לחינוך בתלפיות בחולון עם זכייתה של בוגרת המכללה, שני מיכל אורן בתואר ”המורה של המדינה”. בטקס חגיגי במעמד נשיא המדינה ראובן ריבלין ושר החינוך נפתלי בנט קיבלה אורן את התואר היוקרתי.אל הטקס הגיעו בני משפחתה וראש העיר יוסי ברודני.

אורן, מחנכת כיתה א’ בבית הספר היסודי מורשת נריה בגבעת שמואל ציינה כי מה שהפך אותה בעיניה למורה טובה היה החיבור לילדים לצד היכולת לחולל שינוי וכי חלומה הוא ”לגעת בכל ילד ולפתח את יכולותיו”.אורן הודתה לראשי מכללת תלפיות והוסיפה:”מכללת תלפיות היא הבית החינוכי בו קיבלתי את הכלים לגעת בכל ילד.”

פרט פיקנטי במיוחד הינו החיבור של אורן למכללת תלפיות. מעבר לעובדה שאורן למדה במכללה וקיבלה שם את הכלים המקצועיים להצלחתה אורן הינה גם כלתו של מנכ”ל המכללה, רו”ח קותי אורן שכמובן היה ראשון המברכים לרגל הזכייה.

אורן זכתה לברכות מצד ראשי מכללת תלפיות וראש מכללת תלפיות, בני בהגון אמר:”שני היא סמל לחינוך למצוינות לצד החינוך לציונות בו אנו דוגלים במכללה ואני גאה בבוגרות המכללה ובראשם בשני על יישומו הלכה למעשה של המוטו שהוביל את שני להצלחה בתפקידה כמורה ומחנכת ”הנגיעה בכל ילד”.