Site icon מקומונט גבעת שמואל

תכירו את שייקה בשן יו”ר סניף הבית היהודי בגבעת שמואל

שייקה בשן יו”ר סניף הבית היהודי בגב”ש ומשנה למנכ”ל היכל התרבות בתל אביב היה ממייסדי היישוב “מצפה יריחו”:”הייתי המזכיר הראשון של היישוב “. לפני כ-11 שנים עבר מגבעתיים לגבעת שמואל “הפסגה של המרכז”. חשוב לו לקדם את נושא התרבות במגזר הדתי:”ממליץ לאומנים בתחילת דרכם להיעזר בסיוע הכולל שיווק וניהול נכון” והוא מרחם על אלאור עזריה וחולם ללמוד נגינה על קלרינט. ראיון אישי.

שייקה בשן בן 63 יו”ר סניף הבית היהודי בגב”ש משנה למנכ”ל היכל התרבות בתל אביב ואיש מנהל עסקים בהכשרתו נשוי לד”ר בלהה בשן, ראש המחלקה ללימודי המשך במכללת תלפיות ואב לשלושה ילדים. בשן הוא דור שלישי בירושלים ומשמש עד היום כמדריך סיורים בהתנדבות בסמטאות עיר הבירה, בעבר כיהן כחבר מועצת העיר גבעתיים וכיום הוא משמש כיו”ר סניף הבית היהודי בגבעת שמואל וסיו”ר מועצת ראשי הסניפים של המפלגה וכגזבר המועצה הדתית בגבעת שמואל.

שייקה בשן.חובה לעסוק בפעילות ציבורית לטובת הכלל

מדוע בחרת לגור בגבעת שמואל?

”עברנו כדי לשפר את איכות החיים והחברה ואנחנו לא מסתכלים לאחור” .

מכל התפקידים שעשית עד כה מה התפקיד הכי משפיע?

אני גאה מאוד בחלק שלי בהקמת יישוב חדש בארץ ישראל “מצפה יריחו” ישוב משגשג שזכיתי להיות המזכיר הראשון של היישוב בתקופת הקמתו גם תפקידי הנוכחי בתחום התרבות כסמנכ”ל היכל התרבות וכמי שהיה ממובילי השיפוץ הגדול בהיכל משמעותי מאוד בעייני בוודאי למי שרואה חשיבות עליונה בקידום תרבות יהודית ואיכותית.

איך היית מקדם את עולם התרבות הדתי?

השילוב הנכון הוא השילוב שבין קודש לחול כלומר לשלב תכנים ערכיים יהודיים וציוניים עם שימוש באמצעים הדיגיטליים החדשים כולל מיתוג ושיווק נכון כדי לקדם פעילויות תרבות, פסטיבלים ואירועים שיגרמו לקהל להנות מתרבות איכותית וימשכו קהלים חדשים וקהלים צעירים לעולם הרוח והתוכן התרבותי.

מדוע בחרת לייצג את סניף הבית היהודי בגב”ש?

מאז שהשתחררתי מצה”ל אני פועל בהתנדבות על מנת לקדם אג’נדות הקרובות לליבי ולאידאולוגיה בה אני מאמין שהיא דרכה של הציונות הדתית.אני חושב שחובה על כל אדם לפעול למען הכלל יש כאלו שבוחרים בהתנדבות קבועה, יש מי שתורמים סכומים גבוהים ואני משתדל לעשות טוב באמצעות הפעילות הציבורית והפוליטית שיש ביכולתה להשפיע לשנות ולתרום לכלל.

 

מה הדבר שהכי מצחיק אותך? בדיחות טובות

בשן ושקד.צילום באדיבות:הבית היהודי

איזה כישרון היית רוצה שיהיה לך? נגינה על קלרינט

איך היית רוצה להיזכר? ניסה לעשות טוב לציבור

מי האישיות שהיית מזמין לארוחת ערב? בן גוריון

 

איילת שקד – מנהיגה אמיתית

יוסי ברודני– ראש עיר מצויין

אלאור עזריה -מסכן שנקלע לסיטואציה לא נעימה

גבעת שמואל -הפסגה של המרכז

גלידה -מעדן

בית יהודי-להנהגת המדינה

מקומונט גבעת שמואל– מיזם מקומי חשוב שיצליח

טאוב, אורבך ,שקד ובשן.
צילום באדיבות:הבית היהודי