Site icon מקומונט גבעת שמואל

תלמידיו של הרב איתמר בן גל ז”ל מישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ביקרו בבית הנשיא

תלמידי ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל בביקור בבית הנשיא. קרדיט צילום: מארק ניימן/לע"מ

 תלמידיו של הרב איתמר בן גל אשר נרצח בתחילת החודש מישיבת בני עקיבא גבעת שמואל הוזמנו על ידי נשיא המדינה לביקור יחד עם ראש העיר ואנשי חינוך. ״אתם באים לבית הנשיא בנסיבות לא פשוטות ופגישתנו כאן חשובה לי על מנת להעלות את זכרו ואת פועלו של הרב איתמר הי״ד”.

תלמידי כיתה ח’5 – ״צוות איתמר״ בישיבת בני עקיבא גבעת- שמואל, תלמידיו של  הרב איתמר בן-גל ז”ל שנרצח בפיגוע הדקירה בתחילת החודש, הוזמנו ע”י נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לביקור. הבוקר הגיעו התלמידים לבית הנשיא יחד עם ראש העיר יוסי ברודני, ראש הישיבה הרב שרגא פרוכטר, מנהלת אגף החינוך בעירייה אתי דהן, מנהל חטיבת הביניים בישיבה הרב ספי וויל וצוות הישיבה.

תלמידי ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל בביקור בבית הנשיא. קרדיט צילום: מארק ניימן/לע”מ

במפגש המרגש בבית הנשיא סיפרו התלמידים  על המחנך שאיבדו. נשיא המדינה פנה אל התלמידים ואמר :״אתם באים לבית הנשיא בנסיבות לא פשוטות ופגישתנו כאן חשובה לי על מנת להעלות את זכרו ואת פועלו של הרב איתמר הי״ד”.

“ביקשתי לראות אתכם גם כדי לעודד אתכם וגם כדי להתעודד מכם וגם כדי לומר – אנחנו נפגענו מפעולת טרור קשה אבל היא לא תשבור אותנו. עם ישראל חי.”

“כשבאתי לנחם את משפחתו ושמעתי על פועלו עבור ארץ ישראל ומדינת ישראל, כששמעתי איך כמעט כל בוקר נסע מהר ברכה לגבעת שמואל על מנת לפגוש אתכם, להסתופף יחד איתכם בעולמה של תורה, בעולמכם, ביקשתי להשתתף איתכם באובדן הגדול שפקד אתכם כמו את משפחתו ואת כל העם בישראל”.

תלמידי ישיבת בני עקיבא גבעת שמואל בביקור בבית הנשיא. קרדיט צילום: מארק ניימן/לע”מ

“אני יודע עד כמה השפיע הרב על דרך המחשבה וגיבוש האמונה שלכם, שהרביץ בכם תורה גם במישורים הלאומיים וגם במישור העקרונות הכלליים. אני יודע כמה אהב לשיר איתכם. אלה הדברים המאחדים והמשותפים לכולנו. ביקשתי לראות אתכם גם כדי לעודד אתכם וגם כדי להתעודד מכם וגם כדי לומר – אנחנו נפגענו מפעולת טרור קשה אבל היא לא תשבור אותנו. עם ישראל חי.״

תלמידיו של הרב איתמר ז״ל סיפרו לנשיא על דמותו. ״ המוטו שלו תמיד היה ללכת קדמה ולצמוח. הרב חיפש איך אפשר ללמוד מכל דבר ולהתקדם בחיים, גם השירים, זה לא רק כדי לשמוע ושיהיה כיף, אלא כי באמת דרכם הוא העביר לנו מסרים. הוא תמיד שאף שאנחנו נהיה הכי גבוה שאפשר. הוא אמר לנו: ‘ אם אתם מצליחים במשהו, ספרו לי, זה הדבר שהכי ישמח אותי, זה יעשה לי את היום’. ובאמת כל הצלחה הרגשנו שזה לא רק בשבילנו אלא גם בשבילו.״

בנוסף השמיעו התלמידים לנשיא שיר שהיה משמיע להם איתמר מדי יום, שיר שחיבר והלחין חברו של איתמר ז”ל. לביצוע השיר הצטרף אליהם החבר שחיבר והלחין את השיר.

 לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל

האם בקרוב תעבור רכבת קלה בגבעת שמואל? הופקדה תכנית מתאר עירונית חדשה

הונחה אבן הפינה למתחם אולם הספורט העירוני של גבעת שמואל

למפגש הכשרה מקצועי הגיעו למעלה מ-100 מדריכים מתנועות הנוער בגבעת שמואל