Site icon מקומונט גבעת שמואל

אבטחת מידע לעסקים – כל מה שחשוב לדעת

חברת מגן אופק מציעה פתרון אבטחת מידע לעסקים שהנו רב שכבתי. מדובר במעטפת שירות MSSP עם הגנה פרואקטיבית שכוללת שימוש ברכיבים חדישים, טכנולוגיות מן המובילות בעולם וניטור ובקרה שכולל עדכונים שוטפים של פתרונות האבטחה לעסק.

מה כוללת אבטחת מידע לעסקים?

שמירה שוטפת על נתוני העסק יכולה להיות משימה לא פשוטה, ובדיוק לכאן נכנס התפקיד של חברה שמתמחה באבטחת מידע. מגן אופק תדע להציע לעסק שלכם פתרון אבטחת מידע רב שכבתי שכולל את כל ההיבטים שהוזכרו לעיל.

אבטחת מידע בסטנדרטים הגבוהים ביותר תאפשר לכם להמשיך לעשות את הפעילות השוטפת של העסק, וזאת מבלי שתצטרכו לחשוש מפני פריצות או גניבת מידע של העסק שלכם בדרך כזו או אחרת. כך שאם אתם רוצים לראות את העסק שלכם מצליח, יהיה עליכם לשים בראש סדר העדיפויות את הנושא של אבטחת המידע.

מתאימים את הפתרונות לעסק שלכם

לכל עסק וארגון יכולים להיות צרכים שונים כאשר מביאים בחשבון מקרה שבו דלף מידע או כאשר רוצים לשמור על הנתונים של הארגון. לאחר שתפנו אל מגן אופק, יוכל להציע לכם פתרון ייעודי שיוכל להתאים לצרכים שלכם ולאפשר לכם להפיק את המרב מכל פרט.

מה זה טכנולוגיית CASB?

באמצעות הטכנולוגיה הזו ניתן לספק מענה אבטחה הולם ליישומי ענן מגוונים בסביבה העסקית. ניתן לחסום אפליקציות ולהגדיר מדיניות אבטחה ברורה. כזו שתוכל לשמור על כל המידע העסקי שנמצא בענן ולהעניק לכם את השקט הנפשי שאתם צריכים כדי לנהל את העסק.

אם אתם רוצים לנהל את העסק בראש שקט, ופשוט חשוב לכם לעשות את זה כמו שצריך, זה יהיה קריטי שתשימו בראש סדר העדיפויות את הנושא של אבטחת המידע. כעת רק נותר לכם לפנות אל מגן אופק, אשר יוכלו להציע לכם את הפתרונות הדרושים ולשים את העסק שלכם במצב הרבה יותר טוב כדי שהוא יוכל להצליח.