Site icon מקומונט גבעת שמואל

אבנר הייזלר ממליץ: תוכנות הנהלת חשבונות אונליין

צילום: Pixabay

כל עסק יודע שסוד הקסם הוא שליטה, שליטה על הנעשה בכול רגע נתון בבית העסק, כך שאין טעויות  מיותרות, השירות יותר טוב, העובדים יותר מתוגמלים ולא מתבזבז זמן רב וכסף מיותר רק כי התקבלו החלטות לא נכונות, או כיוון שמידע רלוונטי לא הועבר. אי לכך מוטב להכיר כלי יעיל ביותר שמרכז מגוון תחומים ונתונים חשובים, ואכן כיום גם עסקים קטנים יודעים שאם הם רוצים לנהל את העסק בראש שקט ולצד מינימום טעויות, כל שעליהם לעשות הוא להיעזר בתוכנה מקוונת להנהלת חשבונות, משמע גם אם רוצים, לא ניתן לאבד מידע – הכול שמור, מאוגד ואף מסונכרן במקום אחד, ופה אבנר הייזלר שמחזיק בניסיון רב בניהול עסקים ממליץ על מספר תוכנות שראוי לקחת בחשבון.

iCount – מערכת ניהול חשבונות לצד מערכת שירות לקוחות

אחת התוכנות היותר מקיפות היא מערכת לניהול חשבונות מבית iCount. מדובר במערכת מקוונת שמפשטת את סך ההתנהלות הרצויה בתחום, כך שלא רק סך ההתנהלות יותר מסודרת, מתועדת ופשוטה, אלא גם אין צורך באותם פנקסים, מעטפות ובולים. פה הייזלר מציין שהתוכנה מסייעת לבצע מעקב מסודר, כולל עדכונים למייל ולנייד, ומי שקרא על אבנר הייזלר בדה מרקר מבין מהיכן נובעת הבקיאות הרבה שלו בתחום העסקים ועד כמה חשוב לו לחלוק מניסיונו הרב לטובת הכלל.

אז מה מערכת מבית iCount מציעה? הנפקת חשבוניות, הגשת הצעות מחיר, ניהול לו”ז שנתי, הפקת דו”חות כספיים, מעקב אחר ספקים, מעקב אחר רכש ומלאי, שירותי סליקה, ניהול הוראות קבע, דיווח על שעות עבודה ואם רק רוצים, גם חיבור למערכת שירות לקוחות.

מחשבת הנהלת חשבונות מבית מיכונים

מחשבת הנהלת חשבונות מבית מיכונים מציעה מערכת מקיפה שבין היתר כוללת התאמות למאזנים ושורת פקודות. המערכת מבצעת ניכוי מס במקור ומציעה טיפול מלא בכול הנוגע לדיווח מע”מ. כמו כן, המערכת רשומה ברשות המס (ומיישרת קו בהתאם לסך הדרישות), מבצעת ניהול תקציב, דוחות רווח והפסד, גביה ותזרים, מנהלת תקציב שנתי, קולטת שערים מבנק ישראל ועוד. עוד ראוי לציין שמערכת זו נחשבת ידידותית למשתמש, כך שגם עובדים חדשים יכולים להתחיל להיעזר בה לאחר חפיפה מהירה, ואם רק רוצים, המערכת מאפשרת לייצר דוחות לאקסל ולמייל.

תוכנת ניהול חשבונות מבית Mybooks

תוכנת ניהול חשבונות מביתMybooks  מיועדת עבור עסקים שמבקשים לשלוח קבלות וחשבוניות תוך רגע אחד – אם באמצעות המייל ואם באמצעות הנייד או הטאבלט. בין היתר, המערכת מאפשרת לנהל כרטיסי אשראי, לעקוב אחר חיובי הלקוחות, לנהל גבייה מסודרת, לסלוק כרטיסי אשראי במעמד הפקת הקבלה, לבצע חיוב חוזר, להפיק מסמכים להנהלת חשבונות, לייצר קבלות חתומות, לנהל דרכה לידים וכמובן לעצב את המסמכים השונים בהתאם למיצוב העסק ולצד הלוגו הרלוונטי – נתון שלדברי הייזלר משמעותי, ואכן מתוך הראיון של אבנר הייזלר בדה מרקר ניתן להסיק שלנדבך החזותי בהחלט יש חלק רלוונטי בעולם העסקים.

התאמה בין צורך להיצע

לסיכום נציין שכיום יש לא מעט תוכנות מוצלחות בתחום הנהלת חשבונות, כך שכל עסק צריך לבחון מהם הצרכים והדרישות של סך המחלקות, מהי העלות ובאופן כללי עד כמה ישנה התאמה בין הצורך להיצע. בדיקה חשובה כלכלית ומניעה.