Site icon מקומונט גבעת שמואל

אהבה עם שריון

הבדידות של ימים ארוכים בלי תלמידים בבית הספר כנראה עושה את שלה, אך לפחות הצבה הוותיקה בפינת החי של בית ספר “מורשת זבולון” מצאה אהבה חדשה – צב סודני בעל שריון רחב ומראה מרשים.

סערת החורף שליוותה אותנו בשבוע שעבר הייתה גשומה וקרה במיוחד, אולם בפינת החי של בית הספר “מורשת זבולון” בגבעת שמואל היה דווקא חם ונעים.

אהבה היא שיר לשניים. צילום: דוברות

צב סודני בעל שריון רחב ומראה מרשים, הצטרף בשבוע שעבר לפינת החי של בית הספר כבן זוגה של הצבה הוותיקה בפינת החי. “הצטרפותו של הצב לפינת החי, הייתה חגיגה אמיתית עבור ילדי בית הספר, שמידי בוקר באים בשמחה ובהתרגשות רבה, לצפות בצמד הצבים האוהבים”, כך מספרת לנו מנהלת בית הספר רחל שמוקלר.

בפינת החי של בית הספר מורשת זבולון, מתרחשות בו זמנית פעילויות של למידה, חקר וטיפול בבעלי חיים. תלמידי בית הספר – במיוחד שוחרי הטבע שביניהם הלומדים בבית הספר, שותפים לחוויית הטיפוח והטיפול בפינת החי. התלמידים אחראים על התחזוקה השוטפת והם מגיעים בתורנויות קבועות מראש, לטפל בבעלי החיים תוך שהם רוכשים ערכים כמו: אחריות, סבלנות וכבוד. פינת החי מעבר להיותה חוויה, מאפשרת לתלמידים לבטא גם את תחומי החוזק שלהם ולהתגבר על קשיים.

אחת האטרקציות החדשות בפינת החי הינה כאמור, צבה גדולה ומרשימה שמצליחה למשוך את תשומתם ליבם של המבקרים. ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, אשר ביקר לאחרונה בפינת החי, התפעל אף הוא מהצבה והבטיח למצוא לה שידוך הולם. השידוך לא אחר לבוא ולפני מספר ימים הגיע לפינת החי צב סודני  בעל שריון רחב  ומראה מרשים, אשר ישמש כחבר לצבה הוותיקה בפינת החי.