Site icon מקומונט גבעת שמואל

אהבת חינם בתשעת הימים: תושבי גבעת שמואל חגגו יומולדת 11 לאוראל

אוראל ערמה, ילד בן 11 תושב גבעת שמואל חווה לאחרונה חוויה חברתית לא נעימה מצד חבריו. בעקבות פרסום ברשתות החברתיות על יום הולדתו ה-11, נרתמו יחד כמה מתושבי העיר ואנשי ציבור, לארגן לו חגיגת יום הולדת מיוחדת וכייפית בחצר בית הספר מורשת זבולון, בו הוא צפוי ללמוד בתחילת שנת הלימודים הקרובה.

האירוע כלל הפנינג, מוזיקה, אוכל ומשחקים ושיאו בביקור של שחקני מכבי תל אביב בכדורגל ו”תצוגת תכלית” של נבחרת האופנוענים של “סיירת החרם” שריתקו את הקהל.

אוראל ערמה עם אימו ואחותו.

“ראינו את פניה היפות של החברה הישראלית, את פניה היפות של גבעת שמואל,” סיפרה מיכל נתנאל, חברת מועצת העיר ואחת מהיוזמות והמארגנות המרכזיות של האירוע. “כל כך מרגש לראות איך ברגע אחד מפיקים אירוע כל כך גדול ומשמעותי כדי לשמח ילד אחד שהיה לו קשה. אני יודעת שבחיבוק הגדול הזה אוראל יפתח דף חדש ויצא לדרך חדשה, טובה יותר, בטוחה יותר ומכילה יותר. אתם אנשים נפלאים כל אחד בהתגייסות שלו. תודה על החיבוק הזה במיוחד בימים אלה של תשעת הימים בהם עלינו להרבות באהבת חינם, באחדות ולגלות סובלנות וכבוד אחד כלפי השני”.

גם ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, המתמודד בימים אלו לכנסת, לקח פסק זמן מהמירוץ והגיע לברך את חתן השמחה ואת המארגנים ועובדי העירייה שלקחו חלק בפעילות. ברודני: “ברצוני להודות לאתי סומך מנהלת האגף לשירותים חברתיים, למוטי סגל מנהל אגף החינוך שלנו, למיכל נתנאל חברת מועצת העיר, לורד פרץ מנהלת יחידת המתנדבים העירונית, לכל המתנדבים והמתנדבות המקסימים שלנו ולכל תושבי גבעת שמואל שלקחו חלק באירוע החשוב והמרגש הזה”.

באירוע הענק השתתפו מאות תושבים מגבעת שמואל ומחוצה לה, ואינספור גופים ועסקים פרטיים נרתמו ותרמו לטובת הצלחתו, בהם גם עסקים מקומיים רבים דוגמת פיצה פרגו, פיצה סופרנוס, מאפיית דני ועוד.