Site icon מקומונט גבעת שמואל

אולם אירועים VS גן אירועים – יתרונות וחסרונות

המקום שבו תקיימו את האירוע הבא שלכם עשוי לשנות את המציאות כולה. רוצים לעשות אירוע בלתי נשכח? יהיה עליכם קודם כל לבחור את המיקום האידיאלי בשבילכם.

אחת מההתלבטויות הקריטיות ביותר תהיה בין אולם אירועים מצד אחד, לבין גן אירועים מהצד השני. לכל אחת מהאפשרויות האלה יש יתרונות ויש גם חסרונות. החלטנו להרים את הכפפה כדי לעשות את הבחירה שתהיה הנכונה לכם. נדגיש כי יש כאלה שיעדיפו לבחור גן אירועים בשרון בעוד אחרים יעדיפו אולם אירועים.

היתרונות והחסרונות של אולם אירועים

קרדיט: CANVA

היתרון המובהק של אולם אירועים הוא שיהיה ניתן לקיים את האירוע בכל ימות השנה. גם אם בחוץ מזג האוויר גשום וקריר, לאורחים יהיה נעים בתוך האולם עצמו. לא תמצאו את עצמכם נאלצים לחשוב פעמיים לפני שתקיימו את האירוע במועד המועדף עליכם. האולם גורם לכך שהאירוע יתקיים במקום ספציפי, כך ניתן לראות את כל האורחים. במקומות פתוחים ההרגשה יותר משוחררת, אך ישנו סיכוי סביר שלא תראו חלק מהאורחים. אתם חוגגים על מנת לשמוח יחד עם כל האנשים שקרובים אליכם.

מבחינת חסרונות ניתן להגיד כי אולם אירועים הפך להיות מיושן במחשבה שלנו. אם בעבר היה נדמה כי זוהי הדרך היחידה, כיום המקומות הפתוחים מחדשים כל הזמן. השטח בתוך האולם יהיה מוגבל, לא תמיד תוכלו להזמין את כל האנשים שאיתם רציתם לחגוג. חרגתם מעט מכמות המוזמנים הרצויה? בתוך האולם יהיה צפוף מאוד, לעיתים עד כדי כך שלא יהיה מקום. המטרה שלכם תהיה לאפשר לאורחים להנות מהאירוע ולא להרגיש צפופים או חנוקים יתר על המידה.

היתרונות והחסרונות של גן אירועים

מבחינת המחיר גן אירועים בשרון יהיה זול יותר בהשוואה לאולם אירועים בשרון. כמובן שזה קשור בהכרח למקום שבו תבחרו לקיים את האירוע, אך הכוונה היא באופן כללי. בגן אירועים לא תהיה מצוקה של מקום, תוכלו להזמין כמות גדולה של אורחים לאירוע שלכם. בו בזמן מי שירצה לקיים אירוע בשקיעה ירוויח נוף עוצר נשימה, כזה שלא יהיה ניתן למצוא במקומות אחרים. יש כאלה שעבורם אירוע תחת כיפת השמיים זוהי הדרך האולטימטיבית לחגוג. יש כאלה שעבורם גני אירועים בשרון זה המקום האידיאלי לשמוח בו יחד עם האורחים.

החיסרון הכי ברור הוא שבחודשי החורף, וגם בחודשי הקיץ הלוהטים יהיה קשה לקיים את האירוע. אם החלטתם לקיים את האירוע בחודשים האלה יהיה עליכם לעקוב בדריכות אחר מזג האוויר. בו בזמן בגני אירועים פתוחים תחושת הפרטיות נעלמת, כל מי שעובר באזור יכול לראות מה קורה באירוע. אם הפרטיות חשובה לכם יהיה עליכם לבחור גן אירועים במקום מבודד כזה שאף אחד לא נמצא בו. לחלק מהאורחים האירוע במקום פתוח יכול להישמע כמו פתח לצרות.