Site icon מקומונט גבעת שמואל

אולפנת אמי”ת גבעת שמואל מציגה: השגרירות הצעירות

בערב שיא ייחודי שהתקיים ברביעי האחרון באולפנת אמי”ת גבעת שמואל, במסגרת תכנית “שגרירים צעירים” של המרכז הישראלי למנהיגות צעירה, עלו לבמה בזו אחר 23  נואמות נרגשות כשהן לבושות בחולצות לבנות ומטפחות שחורות קשורות לצווארן, כיאה לדיפלומטיות צעירות.

התלמידות השתתפו בתחרות  הנואם/נואמת המשכנעים ביותר שלאחריה התקיים טקס לציון סיום שלב א’ של התכנית, בנוכחות הורים נרגשים, ראש העיר יוסי ברודני, סגנו יעקב ויליאן, ראש המועצה הדתית-יעקב רייכר, השגריר- יצחק אלדן, ראש האולפנה-חנית פרשטנד מנהלת חט”ב-שלומית פולק, , ראש ביה”ס לשגרירים צעירים במרכז, הילה דולב, מייסדת המרכז הישראלי למנהיגות צעירה צוות המרכז.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

התלמידות שעלו לבמה נאמו  באנגלית ובעברית בנושאים בוערים העומדים על סדר היום ביניהם: המאבק באנטישמיות וגזענות, סערת החוק הפולני, כבוד וקבלת האחר, התמודדות עם פוביות ופחד קהל, ניהול זמן, אהבת חינם ועוד.. והפליאו את הנוכחים בכישורי הרטוריקה  שלהן.

השגרירות הצעירות. צילום באדיבות עיריית גב”ש

מטרת התכנית “שגרירים צעירים” שהחלה השנה לפעול בשכבת ט’ באולפנה בשיתוף אגף החינוך בעירייה ובמסגרת תכנית מסלולי המצוינות ( תכנית המ.א.ה המתקיימת בכל בתי הספר בעיר), הינה לעודד את בני הנוער להיות אזרחים מעורבים ותורמים במדינת ישראל באופן בו יוכלו לייצג אותה בקהילה הבינלאומית ובהמשך ישתלבו במנהיגות העתידית של המדינה. התלמידות עברו הכשרה בת שנה בסדנאות שבועיות הקשורות למנהיגות, תקשורת, העצמה אישית וקבוצתית, דיבייט, זהות יהודית והכרת התרבות הישראלית על מאפייניה ועוד.

בשנת הלימודים הבאה, ימשיכו התלמידות בתכנית  לשלב ב’ שיכלול חשיפה לנושאים בינלאומיים, דיפלומטיה של בני נוער במיטבה, ייקחו חלק במאמץ התדמיתי-דיגיטלי ובמאבק באנטישמיות ובדה לגיטימציה של מדינת ישראל.

רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

תכנית “שגרירים צעירים” מפתחת ומטפחת קבוצה איכותית ודינמית של תלמידים בעלי כישורים, אשר ביכולתם להשפיע על עיצוב דעת הקהל בעולם בכל הקשור לתדמיתה של מדינת ישראל ולמיתוגה.
בהמשך התכנית, עם תום ההכשרה, צפויים בני הנוער להיפגש עם בני נוער ממדינות שונות ובעזרת פיתוח יחסים בינאישיים והעברת ידע לעצב בעיניהם את תדמיתה של מדינת ישראל.