Site icon מקומונט גבעת שמואל

אורי אריאל שוחח עם תלמידות אמי”ת על חשיבות השירות הצבאי/לאומי

בביקור שערך אמש שר החקלאות אורי אריאל בגבעת שמואל הוא פגש בתלמידות אולפנת אמי”ת ושוחח עימן אודות החשיבות בהשתלבות בשירות המדינה. בהמשך, קיבל סקירה מראש העיר על מצבה של העירייה ועל תוכניותיה לעתיד.

אתמול נערך ביקור מקצועי של שר החקלאות אורי אריאל בגבעת שמואל. מה לשר החקלאות ולעיר ‘גוש-דן’ היי-טקיסטית ובורגנית אתם שואלים?

השר אריאל הינו האחראי על כל תחום השירות הלאומי במדינת ישראל, ומנהלת השירות הלאומי נמצאת תחת אחריות משרדו. ורק נזכיר כאן את אחוזי הגיוס והשירות המשמעותי הגבוהים של גבעת שמואל – אשר בפרסום הארון של משרד הביטחון הגיע למקום הראשון בארץ בנושא.

במסגרת הביקור בו נכחו ראש העיר יוסי ברודני, סגן ראש העיר יעקב ויליאן וחברי מועצת העיר מיכל וולדיגר ועדי גרוס, ומנהלי העירייה, נפגש השר עם בנות אולפנת אמי”ת גבעת שמואל וקיים איתן שיח על החשיבות של שירות המדינה בין אם בשירות הלאומי או הצבאי.

עוד הדגיש השר בפני התלמידות  את חשיבות השתלבותן בשירות המדינה. הבנות העלו בפני השר סוגיות העומדות על סדר יומן כגון: בחירת מקום השירות וכן בנוגע לסוגיות הקשורות בהיצע וביקוש בתוצרת החקלאית של מדינת ישראל.

באולם מליאת העירייה  סקר ראש העיר  את התפתחותה של העיר גבעת שמואל, התכניות עתידיות, מצבה הפיננסי של העיריה, השקעת המשאבים לרווחת הציבור וכברת הדרך שעשתה בשנים האחרונות בכל התחומים: חינוך, איכות סביבה , חזון העיר האוניברסיטאית, תכניות הפיתוח והתב”עות המתוכננות לשיפור תשתיות ותחבורה, וכן מבני ציבור חדשים המוקמים בימים אלה.

שר החקלאות אורי אריאל עונה לשאלותיהן של תלמידות אולפנת אמי”ת גבעת שמואל. צילום באדיבות עיריית גב”ש

 

לכתבות נוספות במקומונט גבעת שמואל:

נשים למען נשים: גבעת שמואל מציינת את יום האישה הבינלאומי

“בזכותך השיחה הזו מתקיימת, הצלת את חיי” – תושב גב”ש, ברוך שטרנטל, מכיר טובה

קורא תיגר: רו”ח גל לנצ’נר יתמודד על ראשות עיריית גבעת שמואל

מה קורה בהולמס פלייס בגבעת שמואל?