Site icon מקומונט גבעת שמואל

אושר צו הארנונה לשנת 2009

בישיבת מליאת מועצת העיר גבעת שמואל הראשונה שהתקיימה בבית העירייה, אושר פה אחד צו הארנונה לשנת 2009 . ראש העיר, יוסי ברודני מדגיש כי אין שינוי בצו הארנונה לשנת 2009 למעט שני שינויים : האחד (סעיף יא’ בצו) הוסף סכום הארנונה למרכז הספורט שיחנך בשנה הקרובה, והשני (סעיף יב’ בצו) הורד סכום הארנונה לחברות ביטוח שמעוניינות להעתיק לגבעת שמואל את משרדי הנהלות החברה שלהן.

ראש העיר : “אנו מעוניינים לעודד עסקים להגיע לגבעת שמואל וליהנות מנגישותה של העיר- יתרון בולט ומרכזי של גבעת שמואל הממוקמת במרכז המדינה על אם הדרך בין צפון לדרום.

עוד אושר במליאה מועצת העיר : מסגרות אשראי, פתיחת חשבון בנק מיוחד לבניית בית הספר התיכון הממלכתי בקטע הדרומי של שכונת “רמת הדר”, עדכון תבר”ים וסגירתם, דיון בדוחות הביקורת ובדוחות הכספיים של משרד הפנים, ומינויו של חיים גיני לעוזר ראש העיר.

ראש העיר הוסיף כי הוא מלא הערכה רבה לכל חברי המועצה שעושים את מלאכתם הציבורית נאמנה, למען רווחת הציבור בהתנדבות ובאכפתיות וציין כי על מנת לייעל את עבודת החברים נקבעה ישיבת עבודה בה תינתן סקירה, הסבר ופירוט מורחב על הנושאים העיקריים שעל סדר היום הציבורי. “חברי המועצה יוכלו לשאול שאלות, להעלות הצעות לייעול, זאת כדי שהדברים יעשו תוך שיתוף פעולה מלא בין כל חברי הסיעות”.