Site icon מקומונט גבעת שמואל

אושר תקציב 2018: 153 מליון ש”ח, יותר משליש לחינוך

ישיבת מועצת העיר (ארכיון). באדיבות דוברות עיריית גבעת שמואל

מליאת מועצת העיר אישרה הערב את תקציבה לשנת 2018. תקציב העירייה השוטף יהיה 153 מיליון ₪. מתוך סך התקציב מוקצים 56 מיליון ₪ לחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, הכוללים המשך קידום תכניות העשרה, תל”ן, תכנית חדשנות והעמקת תכנית לימוד, המשך פעילותו של התיכון הממלכתי ועוד.

במהלך הישיבה החגיגית התייחס ראש העיר יוסי ברודני באריכות לתכנית החינוך והשקעת המשאבים הרחבה לקידום תכניות חדשות בדגש על מתן מענה לכל תלמיד ותלמידה, תכניות ופרויקטים חדשים ועוד.

בנוסף, עדכן ראש העיר את הנוכחים כי בנוסף לשבוע החינוך בחודש מרץ והשקת חזון החינוך העירוני, צפוי שבוע אקדמיה בחינוך בחודש מאי בשיתוף אגודת הסטודנטים באוניברסיטת בר –אילן והודיע כי גם השנה העירייה תסבסד את קייטנות הקיץ בהיקף מיליון ₪ בדומה לשנתיים האחרונות.

דגשים נוספים בתקציב מייעדים כספים לפעילויות תרבות ולנוער, לשדרוג תשתיות ושיפור פני העיר. לאור כל הפעילות הרבה המתוכננת, ראוי להזכיר כי במקביל ממשיכה העירייה זו הפעם ה-4 ברציפות לזכות בפרס ניהול כספי תקין מטעם משרד הפנים וכן בהכרתה כרשות יציבה. בשנת התקציב 2018 תתמקד העירייה במספר פרויקטים ביניהם: הקמת הפארק העירוני החדש בדרום-מזרח העיר, חידוש בית העם, הקמת אולם ספורט ואודיטוריום עירוני, פתיחת מרכז לתשושי נפש, השלמת הקמתו (שלב ב’) של התיכון הממלכתי, שדרוג וחידוש רחובות ברחבי העיר, פיתוח תשתיות עירוניות ועוד.

תמונה באדיבות: עיריית גבעת שמואל

בחשבון הפייסבוק שלו, כתב ברודני: “תקציב 2018 משקף היטב את יעדיה העיקריים של העירייה שמטרתם התמקדות בצרכי התושבים והמשך פיתוח העיר בדגש על חינוך ותרבות לכל שכבות האוכלוסייה. אנו ממשיכים בניהול אחראי ומושכל תוך שמירה על איזון תקציבי והתנהלות אחראית ומודרנית”.