Site icon מקומונט גבעת שמואל

ראיון אישי עם ליאור איינהורן, מצטיין נשיא מגבעת שמואל

בין 57 המתנדבים המצטיינים שהגיעו לטקס המרגש שהתקיים במשכן הנשיא נבחר גם מתנדב השירות הלאומי מגבעת שמואל – ליאור איינהורן. מנכ”ל מד”א, אלי בין: “יכולותיו של ארגון מד”א מבוססות לא מעט על המשאב האנושי המרכיב אותו ועל אלפי מתנדבים, שבעיני מייצגים את כל הטוב שיש בישראלים”.

לפני שבועיים נערך במשכן הנשיא טקס הענקת מצטייני השירות הלאומי-אזרחי, במעמד נשיא המדינה מר ראובן ריבלין, שר החקלאות והמונה על השירות הלאומי אזרחי ח”כ אורי אריאל, מנכ”ל רשות השירות הלאומי אזרחי שר שלום ג’רבי, ח”כים, יו”רים ומנכ”לי הגופים המוכרים בשירות הלאומי-אזרחי. בין 57 המצטיינים שזכו לאות הוקרה מהנשיא, ניתן היה למצוא גם את ליאור איינהורן.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

ליאור, תושב גבעת שמואל, בן 20, וזו השנה השנייה שהוא בשירות במרחב ירקון של מד”א. האחראים על ליאור מספרים עליו כי הוא הפך לחלק בלתי נפרד מהצוות במד”א וסייע בכל מה שנדרש ואף מעבר. גילה אחריות ופעל מתוך רצון לתרום ובמוטיבציה רבה.

ליאור, החולה במחלת ניוון השרירים סיפר לכתב מקומונט גבעת שמואל בשיחה שערכנו איתו לאחר קבלת האות, כי מאז ומתמיד ידע שאם לא יתאפשר לו לשרת בצה”ל – ירצה לעזור ולשרת בכל דרך אחרת בה יוכל לתרום למדינה.

למה מד”א?

משלא התאפשר הדבר דרך משטרת ישראל, העדפתו הראשונה של ליאור, הוא שובץ לשירות במוקד תיאומי האבטחה של מד”א. בתחום אחריותו של ליאור היה תכנון ותיאום כוחות האבטחה והפינוי לאירועי המונים ציבוריים ופרטיים כאחד, דוגמת מופעי יום הסטודנט הגדולים, הפגנות, הופעות נוער ואף תיאום סידורי האבטחה והכיסוי הבטיחותי מטעם מד”א סביב אירוע “סובב פתח תקווה באופניים” שנערך רק לאחרונה.

מה הלאה?

ליאור, שבעוד זמן קצר יסיים תקפות שירות של שנתיים וצפוי להשתחרר בקרוב, כבר יודע לאן הוא מכוון. “כבר התקבלתי ללימודי מדעי המחשב באוניברסיטת בר אילן”, הוא מספר, “אחרי הכל, אני נמצא לא מעט מול המחשב גם בבית….”

עם איזה מסר אתה יוצא מהשירות?

“חשוב לי לומר לכל בני הנוער – אבל גם למבוגרים בגבעת שמואל ובכלל: צאו מאזור הנוחות. לכו להתנדב, לכו לתרום למען החברה שאתם חיים בה ככל שיתאפשר לכם. בסופו של דבר, מעבר לתרומה שתעניקו – זה קודם כל יועיל לכם, אתם תרגישו יותר טוב, תכירו אנשים ומקומות מיוחדים – ותתרמו גם לעצמכם!” מסכם ליאור.

וכל שנותר לנו לומר – יישר כח!

מתנדב השירות הלאומי ליאור איינהורן עם השר, ח”כ אורי אוריאל . צילום: דוברות מדא

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל