Site icon מקומונט גבעת שמואל

אותות ההצטיינות למתנדבי מד”א מגבעת שמואל

באירוע המיוחד של מרחב ירקון במד”א, השתתפו כ-130 חובשים ופראמדיקים מתנדבים על אופנועים ובימבולנסים * 20 מתנדבים קיבלו תעודות הצטיינות כהוקרה על פועלם במגן דוד אדום * בין המתנדבים שזכו להערכה גם יששכר וייס, חובש-מתנדב מד”א על אופנוע מגבעת שמואל. מנהל מרחב ירקון במד”א, חיים דורי: “מתנדבי מד”א על אופנועים ובימבולנסים במרחב ירקון מצילים חיים בכל שעות היממה במקצועיות ובמסירות, ואני שמח שיכולנו להודות להם בערב הוקרה מיוחד שכזה”

בערב הוקרה לכבודם של כ-130 המתנדבים רוכבי האופנוע ונהגי הבימבולנס במרחב ירקון של מד”א, עברו המתנדבים פעילויות העשרה ולימוד, ובשיירה יוצאת דופן של כמאה ושלושים אופנועי מד”א, רכבו אל מתחם אירועים בקריית אונו, שם התקיים טקס בו קיבלו תעודות הצטיינות 20 מתנדבי מד”א על אופנועים ובימבולנסים במרחב ירקון.

בין יוזמי האירוע ומארגניו, מתנדבים במנהלת מרחב ירקון של מד”א, בהם חיים דגן, ניר שלהב ונתנאל אנגל, שפעלו רבות להפקת הערב המוצלח. יצוין כי במהלך כל האירוע הרוכבים היו בכוננות, ובנוסף, תוגבר המרחב בחובשים ופראמדיקים רכובים על אופנועי מד”א ממרחבים שכנים.

שיירת אופנועי מד”א במרחב ירקון. צילום: דוברות מד”א

בין מקבלי תעודות ההוקרה: יששכר וייס (23) מגבעת שמואל, מתנדב במרחב ירקון של מגן דוד אדום מזה כ-3 שנים, חובש רפואת חירום על אופנוע מהפעילים ביותר, ונותן מענה לכלל המתנדבים שזקוקים לעזרה, בכל תחום, תמיד בחיוך ועם המון רצון טוב. יחד עמו זכו להוקרה גם מתנדבים פעילים נוספים בגבעת שמואל ובסביבתה ובהם אליעזר סטריק (71) מפתח תקווה, מתנדב במד”א מזה יותר מ-40 שנה, כונן פעיל 24/7 בימי חול, שבתות וחגים, ומקדש את הטיפול באזרחים ואת ערך הצלת החיים. אהרון פישר (25) מבני ברק, מרוכבי הבימבולנס הפעילים ביותר במרחב, מעניק טיפול רפואי לחולים ופצועים בכל יום בהתנדבות. באמצעות הבימבולנס מגיע אהרון במהירות למטופלים שזקוקים לעזרה, גם במקומות שקשה להגיע אליהם עם אמבולנס וכלי רכב אחרים.

“מדובר באירוע שמציג את עוצמתו של מגן דוד אדום בכלל ושל מרחב ירקון בפרט, ומוקיר את פועלם של מתנדבי יחידת האופנועים, שמהווים זרוע התגובה המידית, במלוא מובן המילה, של מרחב ירקון”, סיפר יו”ר מתנדבים ירקון דרום במד”א, ניר שלהב, אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מהרוכבים על פעילותם, למגן דוד אדום על כלל זרועותיו בכלל ולאגף המבצעים בפרט, על בניית היחידה וקידומה. בנוסף, אני מודה לעיריית קריית אונו ולראש העיר ישראל גל, על האירוח החם והתמיכה במתנדבי מרחב ירקון”.

חובש מד”א יששכר וייס. צילום: גיא אגם פוספוס, דוברות מד”א

“בזכות הרוכבים הנפלאים ונהגי הבימבולנס, מרחב ירקון צמצם את זמני התגובה וההגעה למטופלים באופן משמעותי, אמר יו”ר מתנדבים ירקון צפון וחבר הועד הפועל במד”א, חיים דגן, כשמגיע חובש או פראמדיק על אופנוע ומתחיל טיפול, ההשפעה על הצלת חיים היא קריטית. על כך תודתי הגדולה ליחידת האופנועים במרחב”.

סגן מנהל מרחב ירקון במד”א, אביחי חדד: “רוכבי האופנוע של מגן דוד אדום בכלל וכמובן גם אצלנו במרחב ירקון הם חוד החנית ותמיד ראשונים בהצלת חיים. עם התרחבות יחידת האופנועים במרחב ירקון של מד”א, אנו רואים קיצור זמני תגובה, אשר קריטי לטיפול בחולים ופצועים. אני מודה לכל אחד ואחת מהרוכבים על פעילותם ביום ובלילה, להצלת חיים”.

מנהל מרחב ירקון במד”א, חיים דורי: “ליחידת כונני התגובה המידית הרכובים על האופנועים של מגן דוד אדום יש חשיבות מכרעת בהצלת חיים, כאשר כל דקה היא קריטית. החובשים והפראמדיקים על אופנועים ובימבולנסים במרחב ירקון מצילים חיים בכל שעות היממה במקצועיות ובמסירות, ואני שמח על כך שיכולנו להודות להם בערב הוקרה מיוחד שכזה”.