Site icon מקומונט גבעת שמואל

אותות הערכה הוענקו ל-17 מצטייני המעורבות החברתית בגבעת שמואל

בטקס מרגש שהתקיים באודיטוריום התיכון העירוני בסוף השבוע, העניק ראש העיר יוסי ברודני, תעודות הוקרה והערכה לבני הנוער שהתנדבו ותרמו לקהילה במהלך השנה האחרונה. בנוסף, ראש העיר העניק תעודות הצטיינות ל-17 בני נוער על תרומתם והתנדבותם לקהילה בהצטיינות יתרה.

הם תלמידי התיכון, האולפנה והישיבה והתנדבות עבורם היא דרך חיים. הם מעורבים, פעילים חברתיים, מתנדבים, מסייעים לילדים עם צרכים מיוחדים, לאזרחים ותיקים, לעולים חדשים ולנזקקים. הם גם מקדמים יוזמות רבות למען הקהילה בעיר, מובילים מנהיגות חינוכית ותוכלו למצוא אותם במד”א, בכנפיים של קרמבו, במרכז אופק, בעמותת קו לחיים, מדריכים בתנועות הנוער, בעזרה למרפא, במועצת התלמידים ובמועצת הנוער העירונית, בשומר החדש ועוד.

בטקס מושקע ומרגש שנערך בסוף השבוע, העניק ראש העיר יוסי ברודני, תעודות הוקרה והערכה למעל 200 בני נוער מגבעת שמואל, שהתנדבו ותרמו לקהילה במהלך השנה האחרונה. בנוסף, ראש העיר העניק תעודות הצטיינות ל-17 בני נוער על תרומתם והתנדבותם לקהילה בהצטיינות יתרה.

בטקס השתתפו: אתי דהן, מנהלת אגף החינוך החינוך, שלומית מרציאנו, רכזת מעורבות חברתית רשותית, מנהלי בתי הספר העל יסודי, רכזי בתי הספר של המעורבות החברתית, וכלות וחתני השמחה – מצטייני מעורבות חברתית לשנת תשפ”א.

17 מצטייני המעורבות החברתית תשפ”א.

“זאת הזדמנות לומר תודה לכל רכזי המעורבות המוכשרים, אשר הובילו את בני הנוער והיו שם עבורם כדי לתמוך, לעודד ולכוון כל אחת ואחד מהם להתנדבות המתאימה להם.” אמר ראש העיר ברודני וברך את המצטיינים – “אתם משקיעים מזמנכם הפנוי, על חשבון עיסוקים אחרים, ועושים זאת ללא כל רווח למען האחר – דבר שהוא לא מובן מאליו. ראינו זאת בשנת הקורונה הקשה שעברנו, אבל אנו רואים את זה גם מדי יום. מערכת החינוך העירונית שלנו מושתתת על ערכים של נתינה, מעורבות חברתית ואהבת הארץ. זוהי זכות גדולה וגאווה ענקית עבורי לעמוד בראשות עיר שאלו הם בניה, שאלו הם תושביה. אתם דוגמא ומופת לכולם”.