Site icon מקומונט גבעת שמואל

‘אות הפעיל המצטיין’ ליעקב אדורם מגבעת שמואל

הכירו את יעקב אדורם, תושב גבעת שמואל ותלמיד כיתה י”ב בישיבת בנ”ע, שזכה באות הפעיל המצטיין המחוזי של מינהל חברה ונוער במשרד החינוך לשנת תשפ”ב

יעקב אדורם, הוא תלמיד י”ב ובוגר סניף בני עקיבא גבעת שמואל ומשמש גם כרכז צוות נחשון בסניף. במהלך העשייה בגרעין נחשון הפעיל פרוייקטים רבים למען הקהילה ביניהם: בניית סוכות לקשישים ברחבי העיר, אירוח חניכי חברים לרפואה בשמחת תורה ,חלוקת מזון לקשישים בעיר ואריזת סלי מזון ל-150 משפחות לראש השנה, הפעלת מועדנית נוער בכל שבוע ועוד.

יעקב היה גם שותף פעיל במחנה קיץ ובשבתות של ארגון “חברים לרפואה”, אירח בביתו דאג וטיפל בילדים עם צרכים מיוחדים.

יעקב אדורם. צילום: דוברות

בחודש ינואר האחרון התפרסם אדורם כשפרסם טור דעה חריף בו הוא נזעק להגן על שמם הטוב של “ילדי גבעת שמואל”, המתנדבים ופועלים למען החברה, וזאת לאחר שבטור דעה אחר שהתפרסם ימים ספורים קודם לכן באתר ‘כיפה’ הוטל ספק במסירות ובהקרבה שלהם למען אידיאלים.

חבריו ומכריו של אדורם מספרים עליו כי הוא בחור ערכי ורציני, מוביל חברתית ומהווה דמות ודוגמא למנהיגות ראויה, המתווה דרך ערכית ומשמעותית לסביבתו. בעל דרך ארץ ויכולות התמדה ורצינות. מתנדב ופעיל בתחומים רבים ומגוונים, ועושה הכול ברמה גבוהה, מתוך מנהיגות ועם המון חן ושמחה.

צילום: דוברות

על כל אלה ועוד העניק לו ראש העיר יוסי ברודני, את אות הפעיל המצטיין המחוזי של מינהל חברה ונוער של משרד החינוך בטקס המתקיים מידי שנה, ובו מוקירים את בני הנוער המצטיינים בתחומם ברשויות השונות.

בנוסף לטקס זה, התקיים גם טקס הוקרה עירוני לפעיל מצטיין במעורבות החברתית בגבעת שמואל בו הוענקו תעודות הוקרה והערכה ל-50 מצטיינים מהתיכונים בעיר שהם גאווה עבור העיר. זו השנה השנייה שאנו מניפים את דגל המעורבות החברתית בגאון ומחזקים את ידיהם של תלמידי גבעת שמואל שנתרמים לעשייה משמעותית והתנדבות בקהילה.