Site icon מקומונט גבעת שמואל

אות “מצטיינת משרד החינוך” הוענק לתושבת גבעת שמואל שיר צחייק

משרד החינוך קיים אתמול טקס הענקת אות הפעיל המצטיין במחוז מרכז. 57 תלמידים מ-50 רשויות ברחבי המחוז קיבלו אות הערכה והוקרה לפעיל מצטיין מחוזי. בין הזוכים – יו”ר מועצת התלמידים העירונית, שיר צחייק. 

כמדי שנה מינהל חברה ונוער – מחוז מרכז במשרד החינוך, מקיים טקס פעיל מצטיין מחוזי לנוער מתנדב מצטיין בתחומי הפעילות השונים – מעורבות חברתית, בקהילה, במתנ”ס ובבתי הספר.

בטקס שהתקיים אמש (שלישי), במועצה האזורית ברנר, קיבלו 56 בני נוער מצטיינים תעודת הוקרה על הצטיינות בפעילות חברתית. הזוכים באות ההצטיינות הינם קומץ שנבחר בקפידה מתוך כמות רבה של בני נוער מתנדבים וכיתות מתנדבות במחוז מרכז. באירוע נכחו מפקחים, מנהלי בתי ספר, מנהלי מחלקות חינוך וראשי רשויות.

בנימוקי ועדת הפרס שניתן לשיר צחייק נכתב על שיר, “אדם שכל מהותו חסד, נתינה, דאגה ורגישות לאחר. שיר היא הראשונה לקום וליטול חלק בכל יוזמה והתנדבות. היא מתנדבת באופן קבוע בארגונים שונים ופעילה מאוד במועצת התלמידים בבית הספר, בתנועת הנוער העירונית “קריית אלון” ובמועצת הנוער העירונית בגבעת שמואל.”

עוד על הסיבה ששיר נבחרה לקבל את האות היוקרתי, “שיר לוקחת חלק בפעילויות השונות באופן מושקע ומתוך תחושת שליחות אמיתית. בפעילותה היא מנחילה ערכים לילדים ובני נוער רבים. שיר אכפתית, צנועה ודואגת לאחר, פעילה עם חברותיה במסגרות התנדבות שונות ופעילה מאוד בתחום החינוך החברתי בבית הספר בגבעת שמואל. שיר מובילה את הפעילויות בשקט, בענווה ובצניעות.”

שיר צחייק על הבמה. צילום: יח”צ

מנהלת המחוז עמליה חיימוביץ אמרה: “מסורת הענקת אות ‘הפעיל המצטיין’ ע”י מינהל חברה ונוער במחוז מרכז היא ביטוי לחשיבות הרבה שרואה המחוז והמשרד בעידוד בני הנוער להתנדבות ולמעורבות חברתית. התלמידים המצטיינים במעורבות חברתית אינם רואים בהתנדבות משימה שעליהם להשלים כחובת לימודים אלא דרך חיים של נתינה ותרומה לחברה. כאשר לא אחת נשמעת ביקורת על “דור המסכים” אני מסתכלת על בני הנוער שאנו מוקירים היום ומתמלאת אופטימיות.”

ויקי ניצן מנהלת חברה ונוער מחוז מרכז הוסיפה: “הדרך אותה עברתם, פעילים יקרים, היא דוגמא ומופת ליישום, הלכה למעשה, של הערכים: אחריות, נתינה לזולת, מסירות ,ואכפתיות. כל אלה -ערכים בוני חברה איכותית- שלכל אחד מכם חלק בבניינה. יישר כח לכל אחד ואחת מכם על כך. אני מברכת אתכם על הנתינה שלכם וכולנו כאן הערב נוקיר נתינה זו.”

מקבלי אותות ההצטיינות. צילום: שלומי אמסלם