Site icon מקומונט גבעת שמואל

אחריות הורית: הדילמה החברתית של גיל ההתבגרות

יש בת מצווה לאחת מבנות השכבה. היא הזמינה חלק גדול מהבנות. ברור לכולם שהבנות שלא הוזמנו הן לא חברות שלה, אבל במקרה (או שלא) הן גם הבנות שדחויות חברתית בשכבה. מה הבת שלך תעשה?

לצערנו, מדובר בדילמה חברתית שכיחה מאוד. גיל ההתבגרות טומן בחובו קסם גדול אבל לא פחות לבטים ומורכבויות שיכולים להשפיע לכל החיים כשגם הקשר ההורי עומד במבחן עם המתבגרת ולעיתים יש פער בתקשורת וברגשות.

תוכנית ייחודית בדיוק לתקופה הזו – “אמא. בת. מצווה” של “כלנה” – תוכנית לימוד חוויתית של אם ובת סביב שנת ההתבגרות ובת המצווה במטרה לתת כלים להתמודדות עם מצבים, לחבר, לעצב, לגדול ולהתרגש.

בית מדרש כלנה הוקם במטרה לתת מענה עשיר ללימוד תורני לנשים ולנערות. השנה, בעקבות משבר הקורונה, נבנתה תוכנית מיוחדת המותאמת לרוח התקופה.

כדי להתגבר על מוטיב הריחוק שהזום מייצר, עוצבה מזוודת אביזרים מפנקת וייחודית שתלווה את הפרויקט ושילבנו בשיעורים כלים טכנולוגיים מתקדמים להעשרת החוויה הדיגיטלית.

אלו יאפשרו לכל אם ובת לצאת יחד למסע משותף מלא חוויות ולהעמיק בקשר הייחודי שלהן. התוכנית כוללת עשרה מפגשים המותאמים לפורמט הזום ובהם לימוד משותף, שיח והעלאת דילמות, התבוננות בעבר המשפחתי והלאומי ככיוון לבניית עצמי, הדרך והעתיד שלי, משחקים, יצירות ושירים ובעיקר זמן איכות אימא ובת.

תוכנית מיוחדת, מדהימה שהוכנה במיוחד עבור שנה משמעותית שמעצבת חיים שלמים!

ההרשמה לתוכנית בעיצומה ונותרו מקומות אחרונים: https://forms.gle/fkLznqrwbrBSnwUi9