Site icon מקומונט גבעת שמואל

אחרי ה”הסכם”: נתק בין מרכז יב”ע לעיריית גבעת שמואל

צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

חודש וחצי אחרי שראש העיר ברודני פרסם שחתם על הסכם לניהול משותף של הישיבה התיכונית בני עקיבא גבעת שמואל, למקומונט גבעת שמואל נודע שבשבועות האחרונים ישנו נתק מוחלט בין הצדדים – והסכם סופי כפי שהובטח, טרם נחתם. מעיריית גבעת שמואל לא ניתן היה לקבל תשובה עד רגע זה.

בחודש ינואר פרסם בהתרגשות ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני ש”לאחר חודשים ארוכים ומייגעים של משא ומתן נחתם הסכם לניהול משותף בין מרכז ישיבות בני עקיבא לעיריית גבעת שמואל” כשעל פי ההסכם מרכז ישיבות בני עקיבא יחכיר לעיריית גבעת שמואל את מבני חטיבות הביניים והעליונה והישיבה תהיה תחת אחריות משותפת.

בפוסט שפרסם ברודני באותו היום הוא כתב כי “זוהי בשורה נפלאה בראש ובראשונה לתלמידים היקרים שלנו שיהנו מתקציבים ממרכז הישיבות ומעיריית גבעת שמואל”, אך משיחות שערכנו עם הורים לתלמידים בישיבה התיכונית עולה שלא רק שההסכם עליו פורסם כלל לא נחתם באופן סופי, אלא רק בראשי פרקים, אלא שמאז נוצר נתק מוחלט בין מרכז ישיבות בני עקיבא ובין עיריית גבעת שמואל, ולאחרונה אף קיבלו הורים לתלמידים בתיכון דרישת תשלום בסך מאות ואלפי שקלים על מנת להמשיך ולממן את פעילות בית הספר, שכידוע רבים מתלמידיו כלל לא זכו לראות את הכיתות מאחור וחודשים ארוכים עיקר הלימודים מתקיימים בעיקר מרחוק באמצעות הזום.

פנינו לעיריית גבעת שמואל מספר פעמים בימים האחרונים על מנת לקבל את תגובתם, אך עד לרגע זה היא לא התקבלה.

בשורה משמחת!
בשעה טובה ולאחר חודשים ארוכים ומייגעים של משא ומתן חתמנו כעת על הסכם לניהול משותף בין מרכז ישיבות בני…

פורסם על ידי ‏יוסי ברודני ראש עיריית גבעת שמואל‏ ב- יום חמישי, 21 בינואר 2021