Site icon מקומונט גבעת שמואל

איזה כיסא בטיחות מומלץ לקנות?

כל הורה רוצה את הטוב ביותר עבור הילד או הילדה שלו וזאת נכון כמובן גם עבור קניית כיסא הבטיחות הטוב ביותר. מרוב כל כך הרבה דגמים וסוגים כבר התבלבלנו, איזה כיסא בטיחות הכי מומלץ לקנות?

התאימו לילד שלכם

ישנם המון מבחנים ומידע בנושא כיסאות בטיחות לילדים אשר כבר לא ברור מה הוא הדבר הנכון לקנות עבור הילד שלכם. אך זאת דווקא צריכה להיות נקודת המוצא, כל ילד הוא שונה בעיקר מבחינת הגובה והמשקל, כולל הגדילה בשני תחומים אלו ועל כן, בדקו טוב אם הכיסא הזה בכלל נותן, או ייתן מענה לעוד זמן ארוך, עבור הילד שלכם, יכול להיות שהכיסא בכלל לא בטווח המחירים שלכם או מתאים לילד שלכם.

תקן אירופאי חדש

כאשר קונים כיסא בטיחות הוא חייב להיות בעל תו תקן חוקי ורשמי על מנת שיהיה ניתן למכור אותו, ויתרה מזאת, על מנת שתרצו לקנות אותו. התקן האירופאי בעל התייחסות לתאונות צד ללא צורך בחגורת הבטיחות ברכב לעיגון הכיסא ובעיקר, מתייחס לגובה הילד ולא משקלל נתון אחר בהתאמה. התקן ידוע במבדקים ומבחנים איכותיים רבים הנעשים באירופה.

תקן אמריקאי

כיאה לאמריקאים, כיסא הבטיחות עם התקן שלהם נותן מענה למגוון הרבה יותר רחב של משקלים וגבהים לאור תופעת ההשמנה שנפוצה בארצות הברית, על כן, התקן האמריקאי מומלץ עבור אלו המחפשים פתרון לזמן ארוך עם שרידות גבוהה. חשבו איזה נחמד יהיה אם לא תצטרכו להחליף כיסא בטיחות לילד שלכם עד אשר יגדל, לעומת החלפה כל כמה שנים לאור גדילתו.

מתייעצים עם אנשי מקצוע

למרות שעל פניו מדובר בקנייה פשוטה ובסיסית של כיסא, אך בפועל ישנם כל כך הרבה סוגים ואפשרויות למשל כיסא בטיחות ברייטקס או כיסא של גרקו, שהמשימה הזאת כלל לא קלה. אך היא כן יכולה להיות כזאת אם משלבים את דעתם ועזרתם של אנשי מקצוע אשר לאחר היכרות עם מאפייני הילד והצרכים של ההורים, יוכל להמליץ איזה כיסא בטיחות הכי כדאי לקנות ישנן חברות שונות . אנחנו כאן לספק לכם מידע בנושא על מנת שתקבלו את ההחלטה הנבונה ביותר: 089221664