Site icon מקומונט גבעת שמואל

איזה כיסויים אתם צריכים במסגרת ביטוח עסק?

לא משנה מה גודל העסק שלכם, הוא תמיד יהיה חשוף לסיכונים. הדרך היחידה להתגונן מפניהם היא לעשות ביטוח עסק. מה הביטוח מקנה לכם ומהם חמשת הכיסויים החשובים ביותר? בואו לגלות!

למה בכלל צריך ביטוח עסק?

אחרי אינספור התלבטויות, מחשבות, בדיקות, התייעצויות ובירורים החלטתם ללכת על זה וסופסוף פתחתם את העסק שעליו חלמתם כל חייכם. השקעתם את כל מה שיכולתם כדי להגשים את החלום – זמן, אנרגיות וכמובן לא מעט כסף.

אבל כדי שהכול ימשיך בדיוק כמו שתכננתם, חשוב גם להיות מודעים לכל הסיכונים שעלולים לגרום לכם ולעסק נזק משמעותי, כמו פגעי מזג האוויר, שריפות, הצפות, פריצות, גניבות, תביעות… כל אלה הם רק חלק מהסיכונים שעלולים לתפוס אתכם לא מוכנים אם לא תדאגו שיהיה לכם פוליסת ביטוח עסק.

מהם 5 הכיסויים הכי חשובים שכדאי שיהיו לכם?

ביטוח עסק הוא מן שם גנרי לביטוח המורכב מכמה וכמה כיסויים שנועדו למטרה אחת – להגן עליכם ממצב של קריסה כלכלית במקרה של נזק בלתי צפוי שנגרם לעסק שלכם. חשוב לדעת שלכל עסק יש את הסיכונים הייחודיים שעמם הוא מתמודד ולשם כך חברות הביטוח מציעות פוליסות בשיטת mix & match, כדי שכל אחד יוכל ליהנות מכיסוי איכותי ומלא בהתאם לאתגרים הספציפיים שעמם הוא עלול להתמודד.

עם זאת, ניתן לומר שכל בעלי העסקים חייבים שיהיו להם לפחות 5 כיסויים בסיסיים כדי שיעזרו להם להתמודד עם הוצאות שנגרמות עקב נזק בלתי מתוכנן שנגרם להם במסגרת פעילותם העסקית:

צילום: istockphoto
אילו עוד כיסויים מומלץ שיהיה לכם?

כמו שהזכרנו, לכל בעל עסק יש את הסיכונים הפוטנציאליים האורבים לו מעבר לפינה, אבל קיימים עוד כמה כיסויים שנוכל להמליץ לכם, מאחר וגם הם משותפים להרבה מאוד בעלי עסקים:

הדרך הבטוחה לביטוח בהתאמה אישית

ביטוח עסק הוא תחום מורכב מאוד, ועדיף לא לקחת סיכונים מיותרים ולהמר על העתיד שלכם, של יקירכם, של עובדיכם ושל בני משפחתם. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם עלולים לסגור את העסק רק כי לא השקעתם בביטוח מקיף ואיכותי לעסק. לכן, בין אם אתם זה עתה פתחתם עסק חדש ובין אם אתם רק צריכים לחדש את הביטוח, חשוב מאוד להיפגש עם סוכן ביטוח אמין ומקצועי, שיוכל לאפיין את העסק שלכם ולהתאים לכם את כל הכיסויים הנדרשים לביטוח שיעניק לכם שקט נפשי.