Site icon מקומונט גבעת שמואל

איזה מוצרים חובה לכל אם לפני לידה?

אימהות יקרות אתן ודאי מתרגשות לקראת הלידה ומצפות כבר לרגע המיוחל, לא ככה? ובכן, רגע לפני, כדאי שתכירו את המוצרים שכל הורה חייב שיהיו לו בביתו לאחרי הלידה.

אם בעבר הורים טריים נאלצו מידי פעם לאלתר, כיום קיים מבחר עשיר של מוצרים שיסייעו לכם להתחיל את הפרק החשוב בחייכם בנוחות ובמיוחד אם מדובר בהריון ראשון ועדיין לא חוויתם טיפול בתינוק שרק נולד. כך או כך, הכנו עבורכם רשימה של כל המוצרים החשובים ביותר לטיפול בתינוקות ואנו בהחלט ממליצים לכם להכין הכול מראש כך שרגע אחרי לידה תוכלו להיות פנויים לטיפול בתינוק ותהנו מהחוויה במלואה ובנוחות אופטימלית.

אז אילו מוצרים חובה שיהיו לכל אם לפני לידה?
  1. עריסה – נכון, אתן לא הולכות לישון הרבה בזמן הקרוב, אבל זמן המנוחה שלכן תלוי בזמן המנוחה של התינוק ולכן כדאי שתהיה עריסה נוחה ונעימה שתמתין לכם בבית כאשר אתם חוזרים מבית החולים. כמו כן, חושב לומר שעריסה לתינוק היא קריטית מכיוון שהיא מעוצבת במיוחד לבטיחות מקסימלית של הפעוט. אם יש מוצר שאסור להתפשר עליו זה בדיוק זה.
  2. משטח החתלה – אמרתם תינוקות, אמרתם משטח החתלה. כן הורים יקרים אתם הולכים לבלות לא מעט זמן בלחתל ואתם זקוקים למשטח החתלה נקי וסטרילי שיהיה פנוי בכל זמן.
  3. עזרי שינה – עזרי שינה כוללים מכשירים שונים כגון מכשיר הרגעה נייד ומכשיר לאימון שינה, שיסייעו לתינוק לישון. כמו כן, בין עזרי השינה תוכלו למצוא מחזיק מוצצים ותוכלו תמיד להיות בטוחים שיש מוצץ בהישג יש במקום להתחיל לרוץ ממקום למקום ולחפש אותו.
  4. חיתולי בד – חיתולי בד נועדו לכמה וכמה דברים וממש מומלץ לשאת אותו אתכם בכל עת. מדובר בבד רך למגע וסופג שיעניק לכם שימוש גם בזמן הנקה, גם כאשר התינוק יפלוט, אך גם כאשר תרצו לעטוף את התינוק, להעניק לו צל בעגלה, או להניח אותו להחתלה במקום ציבורי.
  5. מד חום לאמבטיה – לתינוקות יש את העור הכי רגיש וחשוב מאוד להגן עליו. לכן כאשר אתם מתכוננים לרחוץ אותו, תמיד חשוב להשתמש במד חום לאמבטיה ולהיות בטוחים שטמפרטורת המים היא בטוחה ונעימה. זה חשוב להסתמך על מד חום ולא על תחושות, כי אין כאן מקום לטעויות.
  6. שק שינה לתינוק – נכון, אפשר לכסות את התינוק בשמיכת תינוק נעימה, אך היתרון המובהק של שק שינה לתינוק זה שאתן תוכלו להיות רגועות שהתינוק לא בעט בשמיכה והצליח להוריד אותה ממנו, שלא יהיה לו קר לרגע, והכי חשוב שהוא לא בטעות מכסה את פניו ולא יכול להוריד את השמיכה.

 

ובכן, בעוד שאלו המוצרים שחובה שיהיו לכם, חשוב לרכוש מוצרים איכותיים ובטיחותיים לשימוש, וכאשר מדובר באיכות, מוצרים לתינוקות ליטל פינגיווין נחשבים למוצרים המובילים והמומלצים ביותר בשוק, ומאוד מומלץ לא להתפשר על איכות, כי מגיע לכם ולתינוק שלכם את הטוב ביותר.