Site icon מקומונט גבעת שמואל

איזה עבודות עושה אינסטלטור במרכז

אם אתם מעוניינים לדעת אילו סוגי עבודות אינסטלציה מבצע שרברב, ריכזנו עבורכם כאן לא רק סוגי עבודות אינסטלציה, אלא גם מחירים של אינסטלטור. רוצים לקרוא לזה מחירון אינסטלטורים מומלץ לצרכן? גם אפשר, העיקר שתשתמשו במידע הבא בכדי לחסוך כסף.

כיאה לצרכנים החכמים שאתם, אתם בודקים מחירון אינסטלציה לפני שאתם מאתרים את השרברב שלכם. מחירון אינסטלטור כולל בתוכו את כלל עבודות האינסטלציה שמבצעים אינסטלטורים, כולל גם קטילת שורשים בביוב, התקנת אמבט למקלחון, תיקון נזילת מים ועוד. בואו נתחיל מהבסיס, כמה עולה ביקור אינסטלטור? ביקור שרברב יעלה לכם בין 250 ₪ ל-300 ₪ בממוצע.

סוגי עבודות אינסטלציה ומחירים אינסטלטור

אם אתם צריכים פתיחת סתימה בביוב, אינסטלטור מומחה יוכל לעשות עבורכם את זה. הוא אמור לגבות בין 300 ₪ ל-450 ₪ בממוצע. צריכים פתיחת סתימה בכיור? העלויות יהיו דומות לפתיחת סתימה באסלה ובביוב.

אם אתם צריכים שירות של פתיחת סתימה באמבטיה או במקלחון שלכם, העלויות יכולות להגיע עד כ-450 ₪ בממוצע. מרזבים גם נוטים לעיתים להיתקע, ועלות הזמנת אינסטלטור מומלץ במרכז לצורך פתיחת סתימה במרזב יכולה להגיע גם ל-500 ₪ ואף יותר.

עבודות אינסטלטורים מחירים שרברב

צריכים תיקון נזילות מים? נזילות מים יכולות להתרחש בכל מיני מיקומים בבית ובכל מיני כלים סניטריים. למשל, באסלה. אם תצטרכו תיקון נזילת מים באסלה, העלות לא אמורה לעבור את רף ה-350 ₪ בממוצע. צריכים תיקון נזילת מים בברז או בניאגרה? גם כאן, תשלמו בין 300 ₪ ל-350 ₪ בממוצע.

אינסטלטור. צילום: pixabay

העלויות של תיקון נזילות מים בדרך כלל לא יהיו גבוהות, אלא אם מדובר בתיקון של נזילת מים סמויה. במקרים שבהם יש נזילת מים אבל לא ברור מהיכן מקור הנזילה, צריכים להפעיל מצלמה תרמית עבור הגילוי והאיתור של הנזילה. חשוב לדעת, איתור נזילת מים במצלמה תרמית יכול להגיע גם לסכום של כ-1,200 ₪ בממוצע.

התקנות על ידי אינסטלטור מומלץ

מעבר לתיקונים ואיתור נזילות, שרברבים גם מבצעים התקנות מסוימות. שרברב יכול להתקין עבורכם ברזים, ניאגרות, אסלה, סיפון, אמבט מקלחון ועוד. אם תצטרכו התקנת ברז, כיור או אסלה סטנדרטית, המחיר לא אמור לעבור את רף ה-500 ₪ בממוצע.

אם תצטרכו התקנת ניאגרה סמויה או התקנת ניאגרה תלויה, זה יכול גם להגיע לסכומים של כמה אלפי שקלים בודדים. צריכים התקנת אמבטיה על ידי אינסטלטור מומלץ? העלות יכולה להגיע עד כדי 5,000 ₪ בחלק מהמקרים.

השוואת מחירים בין אינסטלטורים

לאחר שאתם בודקים וסוקרים מחירון אינסטלטורים, יהיה חשוב לערוך השוואת מחירים בין אינסטלטורים מומלצים. השוואת המחירים תןוזיל לכם את העלויות בכיס, אבל גם תאפשר לכם לאתר את אנשי המקצוע הכי מדויקים לכם. ישנם אתרי אינטרנט שמיועדים עבור ההשוואות האלו, ככה שאין קושי לאתר שרברב מקצועי.