Site icon מקומונט גבעת שמואל

איזה קייטרינג להזמין לאירוע?

בין אם זו ישיבת עבודה עם רשימת משתתפים חשובים במיוחד או מפגש משפחתי עבורו דווקא מתאים לכם להזמין מגשי אירוח איכותיים שיגיעו מוכנים היישר לאירוע, או אירוע רב משתתפים עבורו אתם מחפשים פתרון להסעדה – חשוב שתדעו, שהבחירה להשתמש בשירותי קייטרינג לאירועים, עשויה לפשט את כל מהלך ההתארגנות לקראת כל אירוע. זה גם יאפשר לכם להתפנות לחוות את האירוע ולהיות זמינים עבור האורחים. איך בוחרים קייטרינג לאירועים? האם לבחור בקייטרינג חלבי? או בטבעוני? האפשרויות מרובות, והבחירה לא פשוטה. קבלו שלושה כללי אצבע לבחירה מושכלת של קייטרינג – כדי שהאירוע שלכם יהיה מושלם, ובמינימום מאמץ.

מגשי אירוח – בחירה נוחה וקלה

המונח “פינגר פוד” (באנגלית Finger Food – אוכל שאוכלים בעזרת האצבעות) מתאר מגשי אירוח ובהם כריכונים, מיני מאפים, מניפות של מבחר ירקות או דגים, ושאר מיני מאכלים, אותם ניתן “לקטוף” ישירות מן המגש וליהנות ממנות בגודל ביס ובהרמוניה מתוכננת של טעמים – וכל זאת, תוך כדי ה”מינגלינג” החברתי, בלי שיהיה צורך להתיישב לארוחה כבדה ומסודרת. מגשי אירוח מהווים פתרון נפלא לסוגים רבים של אירועים, הם הופכים את האכילה עצמה לתענוג שהוא משני להיבטים החברתיים שכן הם משתלבים באופן נפלא באינטראקציה החברתית.

מגשי האירוח מגיעים מוכנים להגשה, בדיוק בזמן המתוכנן ותוכנם – על פי בקשתכם. אם אתם בוחרים באפשרות של מגשי אירוח לאירוע שלכם – בחרו בחברת קייטרינג לאירועים אשר שמה דגש על שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים.

להתאים את האוכל לבאי האירוע

בעבר, אירועים רבים אפשרו ארוחה בשרית, כבדה וארוכה במהלכם. כיום, הטרנד הוא קליל יותר, ואירועים רבים מציעים קייטרינג חלבי, קליל, ונעים, הכולל ארוחה בישיבה “מסודרת” או בסגנון בופה.

בבואכם לבחור את סוגי המזון שתזמינו מחברת הקייטרינג אליה תפנו, חשוב לקחת בחשבון הן את מאפייני האירוע והן את מאפייני המשתתפים בו, הנה כמה שאלות שיסייעו לכם להבין איזה סוג של מאכלים תרצו להגיש באירוע שלכם:

מה הן ההעדפות שלכם? אם אתם מתנגדים או לא אוהבים ארוחות בשריות, אם אתם מעדיפים מכל סיבה שהיא דווקא קייטרינג חלבי – תוכלו לבחור בהזמנה מאכלים על בסיס חלב, גבינות, מאפים וירקות ולפסוח על המרכיבים הבשריים בקייטרינג שלכם

להזמין קייטרינג מחברה מקצועית

אולי החשוב מכל לזכור בבואכם לבחור חברת קייטרינג לאירועים שתספק את ההסעדה באירוע שלכם, שהוא בוודאי חשוב לכם, הוא השימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים וההכנה המקצועית.

קייטרינג מונייר, מספק מגשי אירוח חלביים וצמחוניים לאירועים באיכות מוקפדת, בעיצובי מגשים מעוררי תיאבון – ולא פחות חשוב, בחיוך. התקשרו אלינו לקבלת הצעת מחיר!