Site icon מקומונט גבעת שמואל

איזו מתנה ממותגת מתאימה לעובד 

מפת כוכבים – מתנה אישית ומרגשת

להביא מיני מתנות קטנות לעובדים היא תמיד דרך נחמדה להזכיר שרואים אותם ולתת לצוות בעבודה ערך מוסף שיתן להם את המוטיבציה להמשיך ולהשקיע בעסק, במפעל הזה שאתם כולם יוצרים ביחד. יצירה של מיתוג מוצלח של מקום העבודה שיכול להתווסף למתן המתנה, הוא דרך נהדרת להעביר את השם של בית העסק הלאה ובאותה נשימה, לתת ערך מוסף לעובד וללקוח. 

כאן ניתן לכם רשימה קצרה של הדברים הללו, המתנות הקטנות, שפשוט תמיד נותנות את המענה הטוב ביותר, זה שאנחנו כל הזמן מחפשים שוב ושוב. 

עטים ממותגים

עטים ממותגים הם אופציה נהדרת קודם כל כי מי קונה עטים? תמיד כולם צריכים עט אבל מי באמת הולך לרכוש לעצמו אחד? הרבה פעמים פשוט לתת לעובדים עטים ממותגים, זו הדרך להבטיח כי אלו יקבלו לא רק פריט נחמד וכזה שאפשר להניח בכל מקום, אלא גם כזה שיתן את המענה הטוב ביותר עבור העובד שבדיוק צריך לרשום משהו. אגב, דרך נהדרת לפתח יצירתיות במקום העבודה היא לספק לעובדים טעים ממותגים ומחברות או פתקים שדרכם העובדים תמיד יוכלו לרשום רעיונות שעולים להם לראש. הרבה פעמים תוכלו לגלות כי הדברים היצירתיים ביותר והטובים ביותר עולים לראש בצורה הזו. 

מארזים ממותגים

הכיף הגדול של מארזים ממותגים הוא שהם יכולים להיות כל דבר. הם יכולים להיות מארזים ממותגים שכוללים אוכל ומיני מאפה קטנים למשל, מארזים ממותגים יכולים להיות באותה הנשימה ערכת סבונים עבור הבית, הגוף והנפש. היתרון הוא שבכל מקרה, מארזים ממותגים תמיד מעודדים יצירתיות, בעזרת מארזים ממותגים קל להשתנות, להתפתח ולהביא פריטים שמתאימים לכל חג או מועד. 

הרבה פעמים מה שהכי נוח הוא לייצר מארזים ממותגים בגודל מסוים, כלומר, להכין את העטיפה מראש, כאשר בכל פעם מחדש אפשר לשים בחבילות תוכן מעט שונה. מארזים ממותגים הם הדרך הטובה ביותר לייצר ערך מוסף לעובד שפשוט יתן לו את התחושה כי מדובר על מקום עבודה שיודע לא רק לדרוש אלא גם לתת.

אל תפחדו להיות יצירתיים ולחשוב כל הזמן מחוץ לקופסא.