Site icon מקומונט גבעת שמואל

איילת שקד: “הימין החדש דומה מאוד לגבעת שמואל. שילוב שווה של דתיים וחילונים, נשים וגברים”

בכנס בחירות רב משתתפים שארגן חבר מועצת העיר גל לנצ’נר, נציג מפלגת ‘הימין החדש’ בגבעת שמואל, הציגה השרה שקד את פעילותה במשרד המשפטים ואת עשייתה הרבה בכנסת היוצאת. בנוסף, הציגה השרה את המצע של מפלגת “הימין החדש” וסחפה את הקהל. “גם הימין החדש, כמו תושבי גבעת שמואל, מורכב משילובים”


במהלך מסע הטרום בחירות של מפלגת הימין החדש בראשות איילת שקד ונפתלי בנט, הם בוודאי הציבו לעצמם את הציבור הדתי-ליברלי בגבעת שמואל כקהל יעד מרכזי. לאור נתון זה, ברורה המרכזיות שמשייכים במפלגה למפגש שנערך השבוע ע”י חבר מועצת עיריית גבעת שמואל, גל לנצ’נר אשר נבחר מטעם הימין החדש לייצג את תושבי גבעת שמואל, ובו הוא ארח את שרת המשפטים איילת שקד.

איילת שקד בגבעת שמואל. צילום: הימין החדש

בדבריה בכנס ציינה השרה שקד כי “קודם כל הימין החדש מייצג מיהו יהודי-ישראלי-ימני,” וכי “מפלגת הימין החדש מאוד דומה לאוכלוסיה בגבעת שמואל שמורכבת מאיזון של חילוניים ודתיים ומספר שווה של נשים וגברים.”

חבר המועצה גל לנצ’נר בירך את השרה על בחירתה להגיע לגבעת שמואל ואת התמיכה של השר בנט בצרכי העיר והדגיש כי הוא מאמין שבעקבות החיבור שנוצר בין מפלגת הימין החדש הארצית לבין הנציגות המוניציפלית בעיר – תושבי גבעת שמואל צפויים להרוויח עוד רבות מכך.

להצטרפות לרשימת התפוצה של מקומונט גבעת שמואל, וקבלת מבזקים בווטסאפ: https://goo.gl/o4BHQs<<

נציג נוסף של הימין החדש שהגיע לכנס הוא חבר המפלגה רן בר-יושפט שהמשיך את השרה בהצגת משנתו של הימין החדש וענה על שאלות הקהל.

רן בר יושפט הינו סמנכ”ל בפורום קהלת, מחבר הספרים “טסתי לדבר על ישראל” ו-“באתי לעשות שבת”, חלוץ בהסברה ישראלית, מרצה בכל העולם ומתראיין קבוע בערוץ 20 הישראלי ובחו”ל, כולל מול תקשורת עוינת כמו אל ג’זירה, אל ערביה והטלוויזיה הטורקית.

חבר מועצת העיר, גל לנצ’נר: “שמחנו לארח בגבעת שמואל את איילת ואת רן. אני בטוח שממקומם בממשלת ישראל הם ימשיכו לתמוך, יחד עם שר החינוך נפתלי בנט, בעקרונות ובערכים שחשובים לנו, תושבי גבעת שמואל ואזרחי ישראל”.

איילת שקד: “זו גאווה גדולה להתארח בגבעת שמואל אצל גל והחברים. שמעתי פה שאלות קשות אך גם מילים חמות ותמיכה רבה ואני בטוחה שביום הבחירות תושבי גבעת שמואל יבחרו במפלגת הימין החדש”