Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך בוחרים אטרקציות לאירועים?

בעוד שבעבר, החוגגים והחוגגות באירועי שמחה וחתונות היו מסתפקים במוזיקת רקע, ריקודים ואוכל טוב, הרי שכיום אין אירוע ולו הקטן ביותר שלא ‘מוסיף לעצמו פלפל’ באמצעות מגוון רחב של אטרקציות שונות, מוכרות יותר ומוכרות פחות. בכך למעשה, הופכת מלאכת הפקת האירוע למאתגרת יותר ומבלבלת הרבה יותר. די שנעלעל במעט במרשתת כדי שנגלה שפע של אטרקציות שונות, כולן נוצצות וכולן נראות כדאיות ומשתלמות. אם כך, כיצד נבצע את הבחירה הנכונה?

אטרקציות לאירועים הן לא רק עבור המוזמנים

חוגגים וחוגגות רבים, בוחרים באטרקציות לאירועים כדי שהמוזמנים ייהנו מחגיגה שוברת שגרה. אך האם זוהי צריכה להיותה סיבה היחידה? בטרם נצלול אל עבר הצעות מגוונות ושונות למציאת האטרקציה האידיאלית, צאו מנקודת ההנחה הבאה: כל גימיק שמשתלב באירוע, מטרתו היא להשאיר את המוזמנים באולם וברחבת הריקודים, ובכך להעצים עבורכם את היום המשמח.

על בסיס המטרה הזו, נשמח להציע עבורכם מספר אטרקציות מובילות אשר יוכלו בקלות לשדרג את האירוע המתקרב.

הדפסים בלוקים מעץ

רוצים להשאיר את המוזמנים עד מאוחר ולמשוך אותם להצטלם ברחבת הריקודים? הדפסה על בלוקים מעץ בהחלט יכולה לענות על הציפיות. בניגוד למגנטים לאירועים, הרי שבלוקי עץ הם פריט דקורטיבי נהדר אשר יכול בקלות להשתלב בסלון ביתם של המוזמנים או בחדר השינה.

אטרקציות לאירועים. צילום: Pixabay

וודאי שכל הנוכחים ירצו לצאת עם המזכרת הנכספת, וכך למעשה השגתם לעצמכם כמה נקודות שיתבטאו בהשתתפות ניכרת יותר ברחבת הריקודים ובנוכחות מוגברת באולם גם בשעות הקטנות של הלילה.

קיאק פירות טרופיים

אירוע החתונה או השמחה נמשך עד לשעות הקטנות של הלילה? מרבית הסיכויים שהרוקדים והרוקדות מתחילים להתעייף. כדי לתת להם זריקת מרץ נהדרת, קיאק פירות טרופיים הפך בשנים האחרונות לאטרקציה פופולרית במיוחד.

מדובר בקיאק אמתי לכל דבר ועניין, ובו שפע עצום של פירות טרופיים חתוכים ומעוצבים. הטעמים המתקתקים והצבעים העזים, הם דרך מצוינת להשאיר את כולם ברחבה, ולהעניק להם זריקת מוטיבציה נוספת לרקוד ולשמוח עם החתן והכלה.

מסיבת פול מון

זוכרים כיצד פעם אחר פעם הזכרנו להשאיר את הנוכחים ברחבת הריקודים? אז הנה דרך מקורית ונפלאה – הביאו את מסיבות הפול מון המוכרות מתאילנד הרחוקה הישר אל תוך הרחבה. עם מאפרים ומאפרות מקצועיים המשתמשים בצבעים זוהרים בחושך, המוזמנים שלכם יתקשטו שבשפע של צורות שמצטלמות נהדר ושנראות מרהיב על הרחבה.

כפי שניתן לראות לצד מגנטים לאירועים, ישנן שפע של אטרקציות נוספות אשר יכולות להוות שדרוג נפלא לאירוע המתקרב. הקפידו לזכור תמיד כי המטרה היא לבדר את המוזמנים ובכך להעצים את תחושת השמחה והחגיגה.