Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך בוחרים את המתנה המושלמת ליולדת?

לידה היא אחד האירועים המשמחים ביותר שיש, וכשאירוע כזה קורה הוא מסב אושר לכל הסובבים. אם הייתה לידה של אחד מהאנשים הקרובים אליך, אחרי השמחה הגדולה מגיעה גם השאלה החשובה, איזה מתנה לתת ליולדת שזה עתה חוותה שינוי גדול מאוד בחייה.

סוגי מתנות ליולדת

בשביל לבחור בצורה הטובה ביותר מתנה ליולדת, צריך להכיר את הסוגים האפשריים של מתנות למקרה זה.

האפשרות הראשונה היא לחשוב על מתנה בשביל היולדת עצמה, משהו משמח שיעזור לה בהתאוששות מהלידה ובחזרה לשגרה. מתנה שכזו יכולה להיכלל בתוך כל מתנות הנשים המוכרות, כמו בשמים, מוצרי טיפוס וכדומה, אך כמובן שיש לנסות להתאים את המתנה להעדפה של מקבלת המתנה.

האפשרות השנייה והנפוצה יותר היא לתת מתנה הקשורה לצרכים של התינוק. הרי כשתינוק חדש מגיע לעולם יש הרבה דברים שצריך בשבילו – החל מטיטולים וקרמים שונים, ועד בקבוקים מוצצים ובגדי תינוקות. כל אלו יכולים להיות מתנה מעולה ליולדת הטרייה. כמובן שמבחינה זו יש משמעות רבה לשאלה האם מדובר בתינוק או תינוקת, כדי להתאים את סגנון המתנה.

אפשרות נוספת שמומלצת במיוחד היא לא להסתפק במתנה מסוימת, אלא לבחור במארז הכולל בתוכו כמה מתנות. לדוגמא- מארז הכולל בקבוקים קרמים ובובות המיועדים לתינוק. בבחירת אפשרות זו מרוויחים שני דברים – גם מראים ליולדת שאנו חושבים עליה ועל כל הצרכים החדשים שלה, וגם נותנים לה מתנה מעוצבת ומסוגננת בה כל הפריטים מתאימים האחד לשני ויוצרים מארז מרשים.

תמונה: canva

מתנות ליולדת – שיקולים נוספים

גם אחרי ההכרעה בין האפשרויות השונות של סוגי מתנות, ישנם עוד שיקולים שניתן לחשוב עליהם. אחד מהם לדוגמה הוא השאלה האם מדובר בילד ראשון או שליולדת יש כבר ילדים. אם מדובר בילד ראשון, הרי שליולדת הטרייה יהיה צורך בכל מוצרי התינוקות, והחופש בנתינת מתנה גדול יותר. לעומת זאת, אם מדובר בלידה שנייה או יותר, אז יש לברר ולחשוב איזה מוצרים ככל הנראה יש ליולדת ואיזה חסרים, ולתת מתנה לפי זה.

ישנם עוד שיקולים רבים נוספים, אך אחד החשובים מתוכם שלא תמיד שמים לב אליו הוא שאלת הבריאות או הסכנה של המתנה. אמנם כאשר לא מדובר באוכל אני לא רגילים לחשוב במונחים של בריאות, אך כאשר מדובר בתינוק יש לשים לב לזה תמיד – יש להעדיף מוצרים ירוקים וטבעיים יותר, אשר ימעטו בחשיפה של התינוק הקטן אל חומרים מסוכנים שונים.

 

אז איפה לקנות את המתנה?
אם אכן תתבססו אל השיקולים הללו ותרצו לקנות את המתנה המושלמת, אין ספק שהמקום המתאים ביותר הוא “אליסיום – עולם בריא לתינוקות”. אליסיום היא חנות למוצרי תינוקות ועוד אשר נוסדה לפני כשלוש שנים, אשר שמה דגש רב על איכות המוצר ועל היותו טבעי וירוק, כך שהוא יהיה המתאים ביותר לתינוק. בחנות תוכלו למצוא מגוון רב של מתנות ליולדת מכל הסוגים, וכן מוצרים נוספים הקשורים לתחום הלידה.

תוכלו לקרוא עוד ולהזמין בקישור אליסיום, או במספר הטלפון-02-5420520. מזל טוב!