Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך בוחרים חברה לניהול מבנים?

חברת ניהול בנייין

דיירים רבים ובעלי דירות מחפשים חברת ניהול שתטפל בכל ענייני הבניין הרבים, אלו כוללים גביית כספים מהדיירים מידי חודש, טיפול שוטף בתחזוקת הבניין, טיפול בתקלות, ניקיון, גינון ועוד היד נטויה. קיימות חברות ניהול רבות פנה ריכזנו עבורכם מספר טיפים כדי לבחור חברת ניהול מעולה שתעשה את העבודה היטב.

מקצועיות

חברה מקצועית היא חברה לניהול מבנים שיש לה גישה הרואה את ניהול הבניין כניהול עסק לכל דבר. חשוב לה למקסם את התוצאה, קרי להעניק לדיירים סביבת מגורים איכותית וחווית מגורים נעימה בסטנדרטים גבוהים וזאת תך אופטימיזציה בהוצאות וניהול יעיל וחכם של תקציב שיאפשר למקסם את הכסף שמשלמים הדיירים מדי חודש.

שירות

כדיירים, חשוב שחברת הניהול תשים את השירות כערך עליון לנגד עיניה, חשוב שיורגש כי קיימת אכפתיות וכי קל להשיג את נציגי החברה בכל מקרה של צורך כלשהו והם נותנים יחס אישי ומענה מהיר ויעיל לכל פניה. 

הגינות

חברת ניהול גובה מהדיירים כספים המגיעים במצטבר לסכומים לא מבוטלים. חשוב לבחור בחברה שההגינות והיושר הם נר לרגליה, שמנהלת את העניין התקציבי בהוגנות ובשקיפות ומוציאה מדי חודדש לדיירים דוחות המשקפים נאמנה את מאזן ההוצאות וההכנסות של הבניין.

ניהול חכם ומקצועי של תקציב

חברה מקצועית תנהל את התקציב באופן מקצועי. מה זה אומר? לדוגמא, היא תדאג לבדיקה תקופתית של כל המערכות והתשתיות בבניין כדי לאתר תקלות בראשיתן, לבצע תיקונים שזולים בהרבה מאשר אם מתרחשת הזנחה המחייבת תיקוני עומק יקרים בהרבה. בנוסף חברה המנהלת מבנים רבים הינה בעלת כוח מיקוח מול אנשי מקצוע, ספקים ונותני שירותים והיא תשמש בכך כדי לדאוג לעבודה מקצועית במחיר אטרקטיבי. בנוסף, כלל חשוב מאוד בניהול מקצועי של תקציב אומ כי תמיד יש לשים בצד רזרבה של תקציב לבלתמי”ם שונים כגון תקלות פתאומיות או הוצאות גדולות ובלתי צפויות חברת ניהול מקצועית תדאג לכך.

אז איך נדע שחברת הניהול עומדת בקריטריונים?

נסו למצוא על החברה המלצות. אם נתקלתם בבניין מתוחזק היטב אך תתביישו לפנות לדיירים לברר מי חברת הניהול ומה חוות דעתם עליה.