Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך בוחרים לוקרים – המדריך המקוצר לבחירה נכונה

בין אם למפעל שלכם, למשרדים או לבית הספר עבור התלמידים, הלוקרים לוקחים חלק חשוב ומרכזי מאד בארגונים שונים ומספקים מענה לצרכים רבים. הם מגיעים בדגמים שונים, במידות שונות וגם בעיצובים ומוצעים בטווח רחב של מחירים. איך בוחרים אותם ומה חשוב לקחת בחשבון במהלך החיפוש? הנה המדריך המקוצר לבחירת הלוקרים הטובים ביותר:

מגדירים את הצרכים

לפני שאתם רוכשים לוקרים, כדאי שתגדירו את הצרכים שלכם: מי קהל היעד שצפוי להשתמש בהם, היכן הם אמורים להיות ממוקמים, מהי תדירות השימוש בהם ומה הם אמורים לאפסן. ככל שתהיו מדויקים יותר בהגדרת הצרכים שלכם, כך הסיכוי שתמצאו בדיוק את מה שאתם זקוקים לו הוא גדול יותר.

בוחנים את מידותיהם של הלוקרים

ניתן למצוא כיום לוקרים במידות שונות לכל מטרה. גוף הלוקר מגיע בגדלים שונים ואפשר להניח את הלוקרים לפי עמודות ולחלק אותם לתאים. כדאי מאד לבחון את מידותיהם של הלוקרים כדי לוודא שבוחרים בלוקרים המתאימים ביותר – לא גדולים מדי ולא קטנים מדי.

בודקים מאילו חומרים הם עשויים

הלוקרים אמורים להיות חזקים ועמידים. כדי לוודא שהם אכן כאלה, יש להתייחס לחומרים שמהם הם עשויים. חשוב שהם יהיו עשויים מחומר חזק מאד, המחזיק מעמד לאורך זמן וגם שיהיו עבים מספיק. חשוב שהגב שלהם יהיה יציב ושהם יוכלו לשאת משקלים שונים.

איזה אבזור הם כוללים

את הלוקרים ניתן להשיג כיום עם אבזור מלא. כלומר, עם מדפים ניידים שאפשר להתאים אותם לפי הצורך, עם מוט תלייה שנחשב לשימושי מאד, עם פתח אוורור הכרחי וכמובן גם עם מנעולים על פי הבחירה. אביזרים משלימים אלה הופכים את הלוקרים לידידותיים יותר למשתמשים בהם ולכאלה המספקים מענה מדויק בהתאם לצרכים הקיימים.

מי היצרן ומה הן העלויות

פרמטרים נוספים שמומלץ מאד לבדוק לפני שבוחרים את הלוקרים הם יצרן ועלויות. כדאי לבדוק מי מייצר את הלוקרים ולוודא שמדובר ביצרן מוכר ומומלץ. חשוב לבחון את העלויות הנדרשות וגם לערוך סקר שוק. הלוקרים מוצעים בטווח רחב של מחירים, המושפעים מטיב ואיכות הלוקר, מהמידות שלו וגם משיקולים נוספים שאותם קובעים היצרנים והמשווקים אותם.

וטיפ נוסף וחשוב לפני הסוף

מתלבטים באיזה לוקר לבחור? מבולבלים מההיצע הרב? אל דאגה. ישנם לא מעט עסקים ובעלי ניסיון המכירים היטב את המוצר ויוכלו לתת לכם טיפים וסיוע בבחירה. פנו לחברים או לבעלי עסקים בתחום שלכם ובקשו מהם המלצות על פתרונות באיכות גבוהה שיוכלו לשרת אתכם. מעבר לכך, אם תקפידו לפנות לחברות המייצרות ומשווקות אותם ומתאימות את הלוקרים לצרכי המקום וגם לצרכי הלקוח הרי שכך תמצאו את מה שאתם זקוקים לו ללא בעיה. הקדישו זמן לחיפוש הלוקרים וזכרו שאיכות חשובה מהכל וגם אם הדבר כרוך בהוצאה כספית גבוהה יותר.

לוקרים צילום pixbay