Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך בוחרים מקרר למעדניה בסופר? המדריך המלא

שמירה על איכות וטריות מוצרי החלב או הבשר בחנויות לממכר מזון היא אחת המטרות החשובות של בעלי העסק. מדובר באחריות של ממש לבריאות הלקוחות, ולכן ברור לכל שיש לקחת נושא זה ברצינות. אז איזה מקרר כדאי לבחור למעדנייה בסופר? ולמה חשוב לשים לב בדרך לקנייה? מיד נעמוד על כל מה שחשוב לדעת לפני הבחירה:

נקודות חשובות לקראת בחירת מקרר למעדניה

מעבר לקירור, מקרר במעדניה צריך לענות על לא מעט תנאים חשובים: ראשית כל גודלו שיתאים למוצרים הנמכרים. לדוגמא, אם מדובר בסופר קטן ושכונתי, אין צורך בבחירת מקרר ענק. הצבת מוצרים מעטים במקרר גדול מדי עלול ליצור תחושת ריק. מנגד, אם אכן מדובר בסופר גדול שמציע מוצרים רבים – יש לבחור במקרר גדול שיספק מקום לכולם. חברת SLK מציעה מקררי תצוגה ואחסנה בגדלים שונים לצרכים השונים.

מעבר לכך, שימו לב למפרט הטכני וכך גם לחשמל והתשתיות בבית העסק. חשוב לשים לב שכל התשתיות המתאימות לקראת התקנת המקרר קיימות, כך שהתקנתו אכן תהיה אפקטיבית והוא יעשה את עבודתו בצורה מלאה.

באשר לייצרן המקרר, ישנן לא מעט חברות המציעות מקררים שמותאמים למעדניות בסופר ובעסקי המזון השונים. מומלץ לקרוא ביקורות על כל חברה טרם הקנייה, חוות דעת של לקוחות ושל בעלי מקצוע. כך תוכלו להיות בטוחים ככל האפשר שמדובר במוצר שיתאים לכם ויענה על כל הדרישות.

צילום: canva

לא פחות חשוב – נראות המקרר. לכן, בחירה במקרר אינה צריכה לקחת בחשבון רק את גודלו אלא גם את המראה שלו. לקוח שייכנס לחנות מזמינה ואסתטית, בה המוצרים מסודרים במקררים מוארים, רחבים ונוחים – ירכוש וימשיך להגיע גם בהמשך. חברת SLK מציעה מקררים בעלי מדפים שונים, דלתות ושיטות פתיחה שונות ודרכי גישה שונות למוצרים.

כמובן שקנייה נכונה אינה מסתכמת רק באיכות המוצר, אלא גם במחיר לעומת התמורה שתקבלו. חברת SLK מציעה מקררי תצוגה שונים בגודלם, במפרטם הטכני ובייעודם – וכך גם במחירם. טווח המחירים שאנו מציעים רחב יחסית, כך שכל לקוח יוכל למצוא את המוצר המתאים לו, בתקציב הנכון.

חווית קנייה שלמה וטובה לכל לקוח ולקוח

ברור לכל שחווית הקנייה אינה מתחילה ומסתיימת רק במוצרים, אלא רחבה הרבה יותר. הלקוח כיום מצפה לאיכות ולחוויה רחבה מרגע הכניסה לחנות, דרך ההליכה ברחבי המקום ועד התשלום בקופות והיציאה. בתי העסק הם האחראים לכך שחוויה הלקוח תהיה שלמה וטובה ככל האפשר, וכל מכשיר כזה או אחר שיוצב בעסק יתרום לכך.

לכן, חשוב מאוד לבחון את המוצר אותו תרצו לקנות בקפידה רבה. טרם הקנייה, הסתכלו באתר האינטרנט או בקטלוג וחשבו אם גודל המוצר הוא הנכון, אם המפרט הטכני מתאים לצרכיכם, אם המחיר נוח ואם המוצר יענה על כל המטרות שתציבו.