Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך בוחרים צמחייה למשרד?

עובדי משרד רבים בארץ ובעולם מטפחים באהבה את צמחיית המשרד ואף נקשרים לכל צמח וצמח. הם מקבלים על עצמם את משימת הטיפול בצמחים, ובזכותם המשרד נראה ביתי, מכיל וחמים ונעים לשהות בו.

אין ספק שצמחיית המשרד משפרת את מצב הרוח של העובדים והמבקרים בו, תורמת למוטיבציה ומחזקת את הקשר בין העובדים למקום העבודה. טיפוח צמחי המשרד הוא עבודה מספקת בפני עצמה. הטיפול בצמחים מגוון את שגרת העבודה ועוזר לעובדים להעביר את ימי העבודה בהנאה. רוצים להכניס את כל הטוּב הזה אליכם למשרד? השקיעו בצמחיית המשרד ותראו איך העבודה משתבחת והמשרד מצליח ומשגשג. כך תבחרו צמחים מתאימים למשרד ותטפלו בהם.

הכנת אזורי הצומח במשרד

החלטתם לטפח צמחים במשרד? נהדר! לפני שתקנו צמחים במשתלה כדאי שתגדירו את אזור הגידול המתאים ביותר במשרד לצמחים ותכינו אותו. איך תכינו אותו? ראשית, כלל אצבע לחובבי צמחים הוא שצמחים זקוקים לאור השמש. יש צמחים שזקוקים לאור מרבי לאורך כל שעות היום, יש צמחים שזקוקים לאור חלקי ויש צמחים שזקוקים לסביבה מוצלת. הגישה לאור טבעי היא מהותית לכל הצמחים, ולכן חשוב לחשוף אותם לאור. שנית, לאחר שתגדירו את האזורים המוארים במשרד, תוכלו לעקוב אחר כמות האור שנכנסת אליהם, ולקנות צמחים שיוכלו לשרוד בהם. מלבד מעקב אחר כמויות האור שנכנסות למשרד, יש לוודא שהאזורים הייעודיים גם פתוחים ונרחבים. צמחים זקוקים למרחב צמיחה כדי לשגשג. רצוי לא להניח צמחים סתם כך מאחורי רהיטים או בין השולחנות. זה יחסום את החשיפה שלהם לאור ולאוויר ויקשה עליהם לנשום. ולבסוף, אל תשכחו את סוף השבוע. אנחנו יודעים שאתם מצפים לסוף השבוע בכיליון עיניים, אך הצמחים לא יודעים מה קורה בסוף השבוע, ובדרך כלל משרדים סגורים, אטומים ומחניקים לא עושים להם טוב. האזור הייעודי צריך להיות מיטבי לא רק במשך השבוע אלא גם בסופו. ודאו שהצמחים מקבלים מספיק אור ואוויר גם אם אינכם נמצאים בסביבה, וכך תשמרו עליהם יפים, רעננים ומשגשגים. 

דקל אריקה. קרדיט: משתלת גלילות

צמחים גדולים או קטנים?

הבחירה בין צמחים גדולים לקטנים מושפעת מאזורי הגידול שייעדתם להם במשרד. באופן כללי כדאי שהצמחים המונחים על הרצפה יהיו גבוהים יותר מצמחים המונחים על השולחנות או על אדני החלון. אל תשכחו שטבעם של צמחים הוא לצמוח ולגדול. ולכן הניחו על הרצפה צמחים שגדלים לגובה כמו אלוקסיה זברינה מנוקדת, גוזמניה או דקל אריקה, ועל שולחנות העבודה צמחים קטנים כמו סוקולנט או סיגלית ורודה. 

איך לטפל בצמחיית המשרד?

לפני שמתחילים לטפל בצמחיית המשרד כדאי לקבוע לעובדי המשרד תורנויות טיפול ולוודא שאף תורן לא שוכח את משימותיו. המשימה החשובה ביותר היא, כמובן, משימת ההשקיה. כמו כולנו גם צמחים זקוקים למים, וחשוב להשקות כל צמח לפי הוראות ההשקיה שלו. את הוראות ההשקיה תקבלו מצוות המשתלה. מומלץ שתפעלו לפיהם ותשקו כל צמח במידה הרצויה לו. אחת לתקופה כדאי לדשן את הצמחים. תוכלו לקנות במשתלה חומרי דישון איכותיים לצמחיית משרד. הצמחים זקוקים לדשן ולחומרים מזינים כדי להישאר בריאים ולשגשג, ולכן חשוב לדשן אותם בזמן המתאים ובכמות הרצויה. 

צמחיה למשרד. קרדיט: משתלת גלילות

מבחר צמחי משרד במשתלת גלילות

במשתלת גלילות תוכלו למצוא מבחר רב של צמחי משרד יפים, רעננים ועמידים ולקבל הנחיות מדויקות לטיפול מיטבי. משתלת גלילות מציעה למנהלי משרד ולעובדיהם מחירים אטרקטיביים, שירות מקצועי ואדיב ובעיקר – והכי חשוב – אהבה גדולה לצמחים. רוצים למלא את המשרד שלכם באהבה? בואו אלינו למשתלת גלילות. חיי העבודה שלכם עומדים להשתנות לתמיד.
לצפייה בצמחיה באתר לחצו כאן