Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך בוחרים קרן השקעות בנדלן?

צילום: freepik

בעולם שבו הרבה יותר קשה לרכוש נדל”ן איכותי, לא מעט ישראלים מוצאים את עצמם בסיטואציה שבה הם צריכים לחשוב מחוץ לקופסא. אחת מהבחירות השכיחות ביותר בשנים האחרונות היא השקעה בקרן השקעות בנדלן. אומנם מדובר על השקעה שיש בה קצת יותר סיכון, אך בו בזמן אפשר להגיד כי התשואה יכולה להיות מעולה. אז לפני שאתם מתחילים את ההתנסות שלכם בעולם הזה, אתם צריכים לדעת איך תוכלו לבחור קרן השקעות בנדלן מבלי לקחת סיכונים.

תבחנו את ההיסטוריה של הקרן

בכדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא מכניסים ראש בריא למיטה חולה, ההמלצה הטובה ביותר שלנו אליכם היא לבחון את ההיסטוריה של כל קרן השקעות בנדלן. כך תוכלו להבין עוד לפני שאתם משקיעים את הכסף, איפה הסיכון יהיה הכי נמוך. הרי קרן השקעות שכבר נכשלה בעבר, לא מן הנמנע כי היא תיכשל שוב בעתיד – אך קרן השקעות ששומרת על יציבות, היא כזאת שרוב הסיכויים שלא תיפול ולא תיכשל בעתיד הנראה לעין.

תבחנו את אחוזי התשואה

בסופו של יום, הדבר העיקרי שאתם ככל הנראה תסתכלו עליו יהיה אחוז התשואה שאתם צפויים לקבל. כאשר המטרה שלכם היא למצוא קרן השקעות בנדלן עם אחוזי תשואה גבוהים, כך שתוכלו להרוויח הרבה יותר כסף. אם אחוזי התשואה הם נמוכים הסיכון לא יהיה שווה, ואם אחוזי התשואה גבוהים אתם תוכלו לעשות אקזיט של ממש. כך ששווה לכם לבחון את המצב, ובו בזמן לבחור בקרן השקעות שמציעה תשואה גבוהה אך גם מוטב שהיא תהיה הגיונית.

תבחנו את שירות הלקוחות

תמיד טוב שיהיה לכם עם מי לדבר, בטח כאשר אתם משקיעים את כל החסכונות שלכם. קרן השקעות בנדלן חייבת להיות כזאת שיש לה שירות לקוחות טוב, שירות לקוחות שישמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה ובכל בעיה. כך תוכלו לדעת כי במצב של חוסר וודאות או במצב של חשש, אתם תוכלו להרים את הטלפון ולחייג לשירות הלקוחות. קרן השקעות שאין לה שירות לקוחות טוב, לא צריכה להיות מבין האפשרויות שלכם.