Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך הפכו שעונים לפריטי אופנה גם אצל גברים?

שעון הוא לא רק אביזר שמצביע על השעה ונעזרים בו רק בהקשרים של זמן. בשעונים כיום יש אמירה אופנתית של ממש והרבה מאד אנשים – גברים ונשים כאחד – בוחרים בקפידה את השעון שהם עונדים על היד. יתרה מכך, יש לא מעט גברים ונשים שאוהבים שיש להם כמה שעונים (בדומה לתכשיטים – כמה צמידים או שרשראות וכמה זוגות של עגילים) על מנת שאפשר יהיה להחליף ולגוון ממש מדי יום.

לשם כך כדאי להכיר אתר כמו עדן שעונים שמציע למכירה מגוון רחב של שעונים שיתאימו לכל אחד ולכל סיטואציה. כאן אפשר להתרשם ממגוון רחב ומעניין של שעונים בלבד או של סטים אשר מורכבים משעון וצמיד והופכים כל הופעה חיצונית ליפה ומיוחדת, גם אם היא יומיומית.

איך לבחור את השעון הנכון?

מי שאוהב שעונים יידע בדיוק איזה שעון חסר לו ואיזו תכונה של שעון עדיין אין לו. הוא יידע להשלים בדיוק את מה שחסר וכך יקנה בדיוק את השעון המתאים. סט של שעון וצמיד לגבר יכול להיות מתנה נהדרת לגברים לכבוד יום הולדת או אפילו כמתנה שרוצים להעניק בלי סיבה מיוחדת. מתנה כמו שעון נחשבת ליוקרתית ומפוארת ולכן אם מחפשים רעיון למתנה – הרי שיכול להיות ששעון יהיה רעיון לא פחות ממושלם. מעבר לכך הבחירה של השעון הנכון והמתאים קשורה לתכונות והמאפיינים של השעון – הצבע או הגוון שלו, האם הרצועות עשויות מעור או ממתכת, האם הוא רק עם מחוגים או שילוב בין שעון דיגיטלי לאנלוגי והאם הוא במראה יוקרתי או שגרתי יותר. לכל סוג של הופעה או תלבושת יתאים סוג או מראה אחר של שעון ולכן אפשר לומר שכל שעון שאוהבים ותואם את הטעם האישי – יכול להיות מתאים ונכון כמתנה או כשעון נוסף באוסף השעונים.

צילום: FREEPIK

אי אפשר שלא לאהוב שעונים חדשים

מי שיש לו אוסף של שעונים לבטח ישמח לגלות שיש שעון שעדיין אין לו ויש בו מאפיינים חזותיים ייחודיים. שעון כאמור הוא פריט אופנתי וכאשר מקפידים על הופעה חיצונית הרי שהשעון יכול להביא איתו הבדל גדול במראה, כלומר ההופעה כולה תהיה שונה לגמרי עם השעון או בלעדיו. מכאן שיש מי שעושה שימוש בשעונים בכלל לא לשם קריאת השעה או וידוא התאריך אלא כתוספת למה שהוא לובש ולאיך שהוא נראה. זו הכוונה של השעון כפריט אופנתי שמושפע מטרנדים כאלה ואחרים ומכאן הרצון שיש להרבה אנשים לתחזק אוסף יפה ומעניין של שעונים על מנת שאפשר יהיה לענוד שעון לכל אירוע שהולכים אליו ועם כל מערכת בגדים שבוחרים. גם גברים מקפידים מאד על ההופעה החיצונית שלהם ולכן אין סיבה שלגבר יהיה רק שעון אחד.