Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך חברות אחזקה וניהול עוזרות לכם עם ניהול הנכס?

חברות אחזקה וניהול

רמת התחזוקה של הבניין משפיעה באופן ישיר על איכות החיים של הדיירים ועל שווי הדירות. בחירת חברת אחזקה מקצועית, יסודית, אמינה וחדשנית מבטיחה מענה מלא לכל צרכי התחזוקה של הבניין עם אופציה לשיפור. ניהול מקצועי מתבטא בניצול נכון יותר של התקציב. מהר מאוד תגלו שאפשר לקבל יותר במסגרת תשלומי ועד הבית ותתקדמו להתקנת מערכת כיבוי אש, אבטחה, מיזוג אוויר. חברת אב-בית מספקת את כל שירותי התחזוקה הדרושים במקום אחד במטרה לחסוך לכם זמן וכסף. שירותי התחזוקה והניהול של חברת אב- בית מתאימים לבניינים, מגדלי מגורים ומתחמי דיור משותפים.

מי מנהל את הכספים של הבניין?

יתרון מובהק של חברות אחזקה וניהול הוא גבייה ישירה של תשלומים. חברת האחזקה מקבלת על עצמה את האחריות לגבות כספים מכל הדיירים ובעלי הדירות. הכספים מנוהלים בשקיפות מלאה ואתם תקבלו דיווח על כל פעולה. יחסי השכנות יהיו הרבה יותר נעימים כאשר לא תצטרכו לפנות בעצמכם שוב ושוב אל דיירים סרבני תשלום.

כמה מהר תקלות מטופלות?

שמירה על סביבת מגורים בטיחותית ונעימה דורשת טיפול מהיר ואף מידי בכל תקלה. חברות אחזקה וניהול מקפידות לבצע פעולות תחזוקה במערכות, אתם צריכים לוודא שהשירות מכסה את כל המערכות שיש אצלכם בבניין וכולל בדיקת תקינות שוטפת. עליכם לברר באיזו תדירות מתבצעות הבדיקות ואיזו הכשרה יש לצוות. תיקון תקלות נקודתיות כמו נורה שרופה או דליפת מים על חברות אחזקה וניהול לבצע עוד באותו היום. תחזוקה נכון של הבניין חוסכת לכם כסף בטווח הארוך.

אל מי פונים בחברת האחזקה?

חברות אחזקה וניהול קובעות בעבור כל בניין מנהל מקצועי. אתם תהיו בקשר ישיר עם המנהל המקצועי שלכם, תכירו אותו ותפגשו אותו בבניין לעתים קרובות. כדאי לברר מראש את הזמינות של המנהל ולקבל רשימת אנשי קשר עם דגש על מספרי טלפון לשעת חירום. חברת אב-בית מקפידה למנות לכל בניין מנהל ולערוך היכרות בינו לבין נציגי הדיירים שמקבלים את מספר הטלפון האישי שלו. מחפשים חברת אחזקה אמינה ומקצועית שיש לה תודעת שירות גבוהה? חייגו עכשיו אל חברת אב-בית.