Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך יודעים שמדביר הוא מדביר מקצועי?

כל אדם, בין אם הוא בעל עסק או בעל משפחה נתקל לפחות פעם בחיים בבעיה מעצבנת, שעלולה לעיתים להפוך גם לסכנה של ממש. הבעיה המדוברת היא, כמובן, הנוכחות של מזיקים מסוגים שונים בבית או בסביבתו, בעסק או בכל מבנה אחר השייך לו או הנמצא בשימוש שלו באופן קבוע.

בני האדם יצרו לעצמם מקומות מגורים שהם לכאורה מוגנים, היוצרים לעיתים קרובות את האשליה כאילו מדובר במקום ששום מזיק ושום חיית בר אינם יכולים לחדור אליו. אבל לעיתים קרובות, אולי קרובות מדיי, הטבע מוכיח לנו את הטעות שאנו עושים. הופעת חזירי הבר בחיפה באמצע שנת 2020 ממחישה בצורה הברורה ביותר את המצב. כך, גם הנוכחות של מזיקים מורידה את מי שאותם המזיקים נמצאים בבית או בעסק שלו אל קרקע המציאות. מהם הסוגים היותר נפוצים של מזיקים? איך אפשר למצוא את המדביר הטוב ביותר ואיך יודעים שמדובר באיש מקצוע מיומן? כך תבחרו את המדביר שלכם

סוגים נפוצים של מזיקים וההשפעה שלהם

עם הסוגים הנפוצים של מזיקים ניתן למנות מעופפים ומכרסמים למיניהם, טפילים ומזיקים אחרים שגורמים בעיקר מטרד של ממש אבל עלולים לגרום נזקים משמעותיים ביותר אם לא מתבצעת בהקדם פעולת הדברה יעילה. עם המעופפים למיניהם ניתן למנות יונים וציפורים אחרות שהן מטרד של ממש במקרה הטוב ובעיה אמיתית במקרה הפחות טוב.

מזיק בעייתי ביותר יכולות להיות היונים. הציפורים האלה, שאליהן נקשרו אגדות של ממש בכל מה שקשור באהבה ובשלום, מביאות איתן למעשה לכל מקום שהן מקננות בו, מבחר גדול של מזיקים וטפילים. עם המכרסמים ניתן למנות, כמובן, את העכברים והחולדות. מדובר בחיות המסוגלות לשרוד גם בתנאים קיצוניים של קור או חום ולנוע בתוך צינורות ביוב צרים שלכאורה לא ניתן לעבור בהם.

עם הטפילים ניתן למנות את הפשפשים והקרציות ועם הסוגים האחרים של מזיקים ניתן למנות תיקנים וכמוכן את הטרמיטים, שאין להמעיט בסכנה שהם נושאים איתם. מדביר מקצועי אמור לזהות בתוך זמן קצר את הבעיה ולהתוות את התוכנית הטובה והמדויקת ביות שתאפשר לבעלי הבית להיפטר מהבעיה במהירות וללא אפשרות שהיא תחזור.

איך לזהות מדביר איכותי ומקצועי

הדבר הראשון שצריך לבדוק לפני שנותנים למדביר את הרשות לבצע הדברה בבית או בעסק, הוא את הרישיון שלו. רק מדבירים שקבלו רישיון ממשרד הבריאות או המשרד לאיכות הסביבה, יכולים לבצע הדברה מקצועית. מדבירים כאלה מכירים את מגוון האפשרויות הן מבחינת החומרים שניתן להשתמש בהם והן בכל מה שנוגע לאופן השימוש בחומרים הללו. זאת, בצורה שתגרום מינימום נזק לדיירי הבית ומכסימום תועלת מבחינת התוצאה.

צילום: Freepik

בנוסף לרישיון הדברה, איש מקצוע מיומן יעניק תעודת אחריות להדברה ויבצע הדברה נוספת אם וכאשר הבעיה חזרה על עצמה בתוך תקופת האחריות. ואולם מעבר לרישיון ולאחריות כדאי מאד לבדוק את חוות העת במרשתת (אינטרנט בלע”ז). מדבירים שעשו עבודה טובה זוכים בדרך כלל להמלצות נלהבות מהגולשים. מי שעושה עבודה פחות טובה זוכה, בדרך כלל, לביקורת פחות טובה בהתאם.

כשמזמינים את המדביר, חשוב לראות איך הוא מתייחס לבעיה, מהם ההסברים שלו ואיך הוא מתכוון לטפל בה. אם יש לכם עניין לבחור מדביר איכותי ומקצועי שייתן מענה לבעיית מזיקים הקיימת אצלכם, אתם בהחלט במקום הנכון.

צרו קשר כבר כעת באמצעות אתר האינטרנט והמקצוענים של יוריקה הדברות יחזרו אליכם בהקדם. הם ילמדו את הבעיה ויישמו את הפתרון הטוב והאיכותי ביותר שיסייע לפתור אותה במהירות וביעילות, תוך שימוש באמצעים ובחומרי ההדברה האיכותיים ביותר הקיימים בשוק.