Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לארגן קבוצת רוכבים וליהנות מספורט הרכיבה עוד יותר

קבוצת רוכבים יכולה לעזור לכם לשמור על הכושר

עבור אנשים שהספורט שלהם הוא רכיבה, העיסוק בתחום הזה ללא ליווי ותמיכה עלול להוביל לתחושת בדידות – מדובר בספורט שבו כל אדם הוא, בדרך כלל, אדון לעצמו. בדיוק מסיבה זו, ארגון קבוצת רוכבים ויצירת הווי משותף על ידי הפקת סמלים ייחודיים וביגוד זהה – עשוי  להגביר את ההנאה ואפילו להעלות את הרמה של כל אחד ואחד מהרוכבים. גם כאשר מדובר בספורט שמהותו איננה תחרות קבוצתית אלא הצגת יכולת אינדיבידואלית, עצם העיסוק המשותף בעניין ביחד עם אנשים אחרים, מסייע לכל חברי הקבוצה לשפר את הביצועים שלהם עצמם.

למה כדאי לכם להצטרך אל קבוצת רוכבים?

בין אם אתם בעליהם של קורקינט חשמלי ובין אם מדובר באופני הרים, הרכיבה על כלי דו גלגלי היא משחררת ובעיקר שונה, מנהיגה במכונית סגורה. המפגש המיידי והבלתי אמצעי עם הרוח, מעודד ייצור אדרנלין ומי שבוחר באופניים שאינם חשמליים – גם שומר על כושר נהדר. קבוצה של מספר רוכבים תעורר “על הדרך” גם את הרצון להשתמש בכלים הללו בחיי היום יום ולהעדיפם על פני אופציות אחרות של תחבורה – בפרט בתוך ערים ולמרחקי נסיעה קצרים יחסית.

המוטיבציה שההשתייכות לקבוצה תייצר אצלכם, תהפוך את האופניים או הקורקינט לחלק בלתי נפרד מכם והבחירה ה”ירוקה” הזו בנסיעות בתוך העיר – בוודאי גם תחסוך לכם לא מעט כסף.

לא תמיד כדאי להיות “פרש בודד”. צילום: unsplash

כיצד הדפסת סמלים על חולצות מייצרת מוטיבציה ואחדות

כמו כל נבחרת בכדורגל, ריצה ואפילו בתנועות נוער – גם הקבוצה שלכם תוכל להיעזר ב”מדים” משלה. אינכם חייבים לרכוש חליפה שלמה: די בחולצות עם סמל שיוכן במיוחד עבורכם, אשר ילווה כל אחד מחברי הקבוצה במהלך הנסיעות המשותפות, בכדי להפוך את הקבוצה לסוג של נבחרת ולאחד את כל החברים תחת אותה המטרה, שהיא ההנאה מהרכיבה.

החברים ישמחו ללבוש את החולצה הייחודית הזו בפעם או פעמיים בשבוע שבה תחליטו להיפגש ובזמן הרכיבה – היא תמשוך לא מעט מבטים מהעוברים ושבים, שיבינו, באמצעות החולצות האחידות של כל החברים, שמשהו מיוחד מתרחש פה. חולצות מושקעות ואיכותיות, שיחזיקו מעמד אחרי כביסות מרובות ובעיקר אחרי מאמץ גופני רב, כדאי לרכוש אך ורק מחנות מקצועית שתדפיס לכם עליהן ברמה הגבוהה ביותר.

איך מצטרפים אל קבוצה קיימת?

עברתם דירה ואתם מעוניינים לחבור לחובבי רכיבה כמותכם? רוצים להקים מועדון רכיבה חדש באזור המגורים שלכם? השתמשו בכל הכלים שהרשתות החברתיות מעניקות לכם. נסו לבדוק האם קיימת כבר קבוצה בעיר או ביישוב שלכם ובקשו חברות. במהרה תוכלו לגלות אילו קבוצות כבר התארגנו ומהם המאפיינים הייחודיים של כל קבוצה.

ייתכן ש”תמצאו את עצמכם” יותר בקבוצה של רוכבים בני גילכם, אך ייתכן גם שדווקא צעירים בהרבה מכם, הם אלו שיעוררו אצלכם את הרצון להשקיע בספורט הכיפי הזה ולהביא אל כל רכיבה את המיטב שבכם.