Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור את הגן אירועים הנכון עבורכם

כולם רוצים אירוע מושלם, ובמיוחד כאשר מדובר בחתונות, וזה רק טבעי לאור שמדובר באחד האירועים המרגשים שנחווה בחיים שלנו. יחד עם זאת, בין אם מדובר בחתונה, בר/בת מצווה או כל אירוע אחר, כשזה מגיע לבחירת אולם האירועים, אנו לא פעם נוטים לבזבז זמן רב על אפשרויות שהן בכלל לא רלוונטיות עבורנו. מדוע? מכיוון שאנו מובלים על ידי שמועות, המלצות של קרובים, ורצונות של אחרים. ובכן, כדי לחסוך מכם זמן הגיע הזמן להתמקד בקריטריונים שבאמת חשובים לבחירת גן אירועים והם מיקום, תקציב, עיצוב ושירות. בוא נפרט.

מיקום – אם נתחיל לבחון את כל גני האירועים והאולמות שקיים בארץ, נגלה לא מעט מקומות מרהיבים. יחד עם זאת, אם אנו גרים בדרום, במרכז, או בצפון, ורוב המוזמנים שלנו הם מהסביבה שלנו, זה באמת מיותר, מתיש ולא אטרקטיבי למוזמנים שלנו שבחרתם אולם אירועים בצד השני של הארץ. בסופו של יום הנכם מעוניינים שהמוזמנים שלכם יגיעו לחגוג אתכם, ולא כולם יכולים, רוצים, או נגישים לנסיעות ארוכות ומתישות בעבור הגעה לאירוע. לכן, כדאי שתבחרו מיקום אסטרטגי שנוח גם לכם וגם לאורחים שלכם. ברור שזה לא אפשרי לרצות את כולם, אבל איך אומרים, תפגשו אותם באמצע הדרך.

תקציב – אז בין האולמות המרהיבים שציינו יש טווח מחירים לא קטן. ושלא תתבלבלו, לא תמיד האולם הכי יקר הוא האולם שהכי מתאים לאירוע שלכם. לכן, כדאי להחליט מראש על תקציב שאותו אתם מעוניינים להשקיע באולם בגן האירועים. אנו מבטיחים לכם שזה יסייע לכם באופן משמעותי לבחור גן אירועים שהוא גם אטרקטיבי, גם עונה על הצרכים שלכם, וגם תואם את התקציב שלכם.

צילום: canva

עיצוב – כולנו בעלי סגנונות שונים וזה חשוב שהעיצוב של גן האירועים יהיה תואם לאופי שלנו ולאופי האירוע. בעוד שחלקנו אוהבים עיצובים אקסטרווגנטיים, חלקנו דווקא מעדיפים עיצובי בנוסח מודרני, ביתי, כפרי, חיצוני, פנימי, ועוד. אז החלטתם על איזה קו עיצובי אתם מעוניינים ללכת? התאימו את הבחירה שלכם לכך. זה מאוד יעזור לכם “לדלג” על גני אירועים שפשוט אינם מייצגים את האופי שלכם, או את האופן שבו אתם מעוניינים לחגוג.

שירות – כשמודבר בגני אירועים יש משמעות עצומה לרמת השירות של מנהלי גן האירועים וצוות העובדים שלהם. בסופו של דבר, אתם צריכים גן אירועים שידאג לא רק לספק לכם את המקום, אלא שגם ילווה אתכם ביום האירוע וידאג שהכול יתפקד באופן חלק. כמו כן, זכרו שאתם משקיעים הוצאה לא מבוטלת, כזאת שאינכם משקיעים כל יום ולכן זה חשוב שלא יהיו תקלות, ובמידה וכן יהיו, שתמיד יהיה צוות עובדים שיטפל בהן באופן מידי.

ובכן כשמודבר בגן אירועים שמציע שילוב מדויק של כל ארבעת הקריטריונים שציינו, אין ספק שמומלץ לתכנן אירוע בגן אירועים בשרון אצל וואלי. מעבר לכך שהמיקום שלהם פשוט נהדר ונגיש, מדובר גם בגן אירועים בעיצוב יפיפה, שמציע שירות איכותי מא’-ת’ ובמחירים הגיוניים ואטרקטיביים. מומלץ, מומלץ, מומלץ!