Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור וטרינר לכלב?

וריטר

בחירת וטרינר לכלב שלך אולי נראית כמו משימה קשה, אבל היא לא מסובכת כמו שאתה חושב. ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת מרפאת וטרינר, והדרך הטובה ביותר להתחיל היא לבצע את המחקר שלך.

חלק מהדברים שכדאי לחפש הם מיקום המרפאה, שעות פעילות, ניסיון והשכלה של הוטרינר וכמה הם גובים עבור השירותים. אם אתה יודע מה אתה רוצה במרפאת וטרינר לפני שאתה הולך לחפש אחד, אז יהיה קל יותר למצוא אחד שעונה על הצרכים שלך.

כדי לבחור וטרינר לכלב שלך, עליך לשקול את הגורמים הבאים:

1. היכן מתאמן הווטרינר?

2. איזה ניסיון יש לווטרינר?

3. מה האישורים וההשכלה שלהם?

4. כמה שעות הוטרינר עובד בשבוע?

5. מה טווח המחירים שלהם?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת וטרינר ברחובות. בין אם אתה רוצה וטרינר שמתמחה בכלבים או חתולים, או אחד שמתמצא בבעלי חיים באופן כללי, יש דברים מסוימים שאתה צריך לחפש.

איך לבחור וטרינר לכלב?

1. שאל חברים ובני משפחה: אולי תצטרך לעשות קצת מחקר באינטרנט אבל זה שווה את זה כי מישהו אחר כבר עשה עבורך את עבודת הרגליים.

2. מחקר מקוון: ישנם אתרים רבים המאפשרים לך לחפש לפי מיקום, מומחיות ומידע על מחירים כך שקל למצוא את הווטרינר המושלם עבור הכלב שלך!

כולנו יודעים שכאשר אתם מחפשים וטרינר לכלב שלכם, יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לשאול את הוטרינר או החברים על מי הם ממליצים. אם אין לכם וטרינרים בראש, כנסו לאתר של האגודה הווטרינרית הרפואית האמריקאית (AVMA) וחפשו וטרינרים קרובים אליכם באתר שלהם.

לאחר שתצמצם את השדה לפי מיקום, המשך והתקשר למשרד הווטרינר כדי לשאול שאלות נוספות. גלה כמה זמן הם פועלים ומה הם העמלות שלהם. שאל אותם על הניסיון שלהם עם גזעים ספציפיים של כלבים ואם יש להם הסמכות או הסמכות מיוחדות.

אם אחרי כל זה, אתה עדיין לא יכול למצוא וטרינר שמתאים לכלב שלך, אז זה יכול להיות

השאלה הראשונה שצריך לשאול את עצמך היא, ‘האם אני יכול להרשות לעצמי וטרינר?’ אם התשובה היא לא, אז אתה צריך לחשוב אם אתה יכול לנהל את העלות של וטרינר.

אם התשובה חיובית ואתה עדיין מרגיש לא בטוח במי לבחור עבור הכלב שלך, יש עוד כמה שאלות שאתה צריך לשאול את עצמך.

חלק מהשאלות הללו הן:

– איזה סוג של ניסיון יש להם?

– איזה תחום התמחות יש להם?

– האם אדם זה דואג וחומל כלפי בעלי חיים?

– האם הם מציעים פגישות באותו יום?

חשוב למצוא וטרינר בעל ניסיון עם כלבים מכל הגזעים. מישהו שיש לו ניסיון עם הגזע שבבעלותך, ומישהו שיכול לספק טיפול לתזונה, פעילות גופנית ושגרה של הכלב שלך.

ככל שחיות מחמד הופכות פופולריות יותר, יש יותר וטרינרים בחוץ מאי פעם. חשוב למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך כבעלי חיית מחמד.

הדרך הטובה ביותר לבחור וטרינר היא לבקש המלצות מחברים או בני משפחה או לחפש ביקורות באינטרנט.