Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור חברה לקידום אתרים?

בשל העובדה שקידום אתרים הוא תחום מורכב ומסועף כל כך חשוב מאוד שחברת קידום אתרים מקצועית ומנוסה תבצע את עבודת הקידום על האתר שלכם. יש עשרות פרמטרים שצריך לדאוג להם ואתם כבעלי העסק שלכם ככל הנראה לא תוכלו לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר, הן מבחינת זמן ההשקעה הנדרש, הן מבחינת כלים טכנולוגיים הנדרשים לעבודות שונות בקידום ואיסוף נתונים והן מבחינת ידע מקצועי וניסיון בתחום שככל הנראה אין לכם – כי אתם מומחים במשהו אחר שהוא העסק שלכם. בחירת חברה לקידום אתרים הוא לא משהו שאתם רוצים להקל בו ראש – אלא אם כן אתם רוצים ליפול קורבן למקדם חאפר או חסר ניסיון שפשוט יגבה מכם אלפי שקלים בחודש ולא יניב לכם תוצאות גם בטווח של כמה שנים. הנה כמה טיפים ודגשים חשובים לבחירת חברת קידום אורגני מקצועית.

#1 – בחנו בצורה נכונה את תיק העבודות של החברה:

חשוב לבחון את תיק העבודות של חברת קידום אורגני, אולם בשונה מתחום בניית האתרים למשל, בחינת תיק העבודות צריכה להיעשות אחרת. בתחום כמו בניית אתרים למשל אם החברה בנתה אתר לקולגה בתחום שלכם זה לא נורא כל כך – ניתן לבנות לכם אתר מקצועית ואיכותי, לא פחות טוב ויפה מהאתר של החברה המתחרה ועם הטאצ’ים וההתאמות הייחודיות הנדרשות למיתוג העסק שלכם. אין ניגוד אינטרסים והכול בסדר. בקידום אורגני לעתים תיתכן ניגוד אינטרס לשני עסקים או יותר מאותו עסק. מתי זה יכול שלא להשפיע? כאשר הביטויים המקודמים יהיו שונים או כאשר החברות מתמקדות בשירותים באזורים שונים בארץ.

#2 – פרילנסר או חברת קידום?

בדרך כלל עדיף לעבוד מול חברת קידום ולא מול פרילנסר כיוון שהמשאבים של פרילנסר העובד לבד מוגבלים יותר בדרך כלל מאשר חברת קידום גדולה. עם זאת, יש פרילנסרים נהדרים המטפלים במקבץ קטן יותר של לקוחות ועושים עבודה מדהימה. לכן זה לגמרי לבחירתכם.

#3 – הסכם עבודה מסודר:

כל עבודת קידום עסקים באינטרנט עם איש מקצוע בתחום צריכה להיעשות עם הסכם עבודה מסודר וחתום בין הצדדים. חברת קידום המתחמקת או פשוט לא עובדת עם הסכמים היא חברה שעשוי להיות אתה תקלות לא נעימות בהמשך.

#4 – מחיר העבודה:

זה אומנם לא הפרמטר המכריע בבחירת איש מקצוע או חברת קידום אתרים אולם צריך לקחת בחשבון שעבודת הקידום, כדי להתבצע בצורה אפקטיבית ומקצועית, דורשת משאבים רבים: קישורים, תכנים, שעות עבודה רבות, כלים טכנולוגיים שונים ועוד. אי אפשר לספק את כל זה ללקוח עם תקציב נמוך מדי ולכן אם זו הצעת המחיר שאתם מקבלים כדאי להתרחק.