Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור חברת קידום אתרים?

קידום אורגני הוא ללא ספק אחת מטכניקות הפרסום המובילות בשיווק הדיגיטלי ובעולם הפרסום בכלל. היא אומנם פועלת בעיקר לטווח הארוך אך ללא ספק משפיע באופן מהותי על העסק, במיוחד אם מדובר בתחום תחרותי יחסית. הקידום האורגני הוא הליך פרסום שבו המקדם מבצע פעולות שונות המעודדות את גוגל להעלות את האתר בתוצאות החיפוש, בצורה חוקית כמובן, כאשר המטרה היא לשים את הגולש במרכז ולבצע פעולות התורמות לחוויית הגלישה שלו, לצרכים שלו ועוד. עלות שירות קידום אתרים יכול להגיע לאלפי שקלים בחודש ובשל העובדה שמדובר בהוצאה לא קטנה אתם לא רוצים להקל ראש בבחירת חברת הקידום שלכם – להלן כמה טיפים לבחירת חברת קידום אורגני מומלצת.

פרמטרים המשפיעים על בחירת חברה לקידום אתרים:

תיק עבודות – כמובן שאין תחליף לניסיון ובכלל מומלץ לבדוק את תיק העבודות של החברה. עם אילו סדרי גודל של עסקים היא עובדת? אילו אתרים היא מקדמת? באיזו מידת תחרות? באילו תחומים? ועוד.
נגיד אינטרסים – האם החברה מקדמת חברות מתחרות שלכם? אם כן כיצד היא יכולה להתחייב לכם שלא יהיה ניגוד אינטרסים בקידום של שניכם? האם ניתן יהיה לקדם את שניכם לביטויי מפתח או אזורים שונים בארץ מבלי להתנגש אחד בשני?
מחיר – כמובן שאחד הפרמטרים הוא המחיר אולם אתם דווקא לא רוצים לעבוד עם החברות הזולות ביותר בשוק. מדובר במקדמים מתחילים או כאלה שאינם מבינים את המשמעות של עבודת קידום עסקים באינטרנט בכלל וקידום אתרים בפרט. כדי לקדם אתר בצורה מקצועית ונכונה צריך תקציב המספיק למגוון פעולות כמו יצירת קישורים, יצירת תכנים, שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים וכל זה עוד לפני זמן העבודה של המקדם על האתר, מעצב גרפי או מתכנת אם צריך ועוד.
הסכם עבודה – כל חברת קידום שמכבדת את עצמה ואת לקוחותיה תעבוד עם הסכם עבודה מסודר, המעגן את שני הצדדים הן מבחינה כלכלית והן מבחינה מקצועית.

ממה צריך להיזהר?

לצערנו הרב יש הרבה אנשים שחושבים שאם הם השקיעו שעתיים בצפייה בסרטונים באינטרנט או בקריאת מאמרים בתחום זה הופך אותם למקדמים. המחיר הזול עשוי לסנוור בעלי עסקים רבים שאינם מבינים אפילו במעט על קידום אתרים וכיצד הוא מתבצע אולם כדאי להיזהר כיוון שלא רק שלא תקבלו תוצאות אלא גם שהאתר שלכם עשוי לספוג ענישה שיהיה קשה לנקות את המוניטין שלכם לאחר מכן.