Site icon מקומונט גבעת שמואל

איך לבחור מכונת קפה למשרד?

(צילום: באדיבות אתר pixabay)

כדי לשדרג את חווית הקפה במשרד ועל מנת לספק ללקוחות החברה חוויה יוצאת דופן, כדאי להשקיע ברכישת מכונת קפה למשרד מאיכות גבוהה. כיום ניתן לרכוש מכונות קפה מתקדמות, משוכללות וחסכוניות עם מסך מגע ידידותי למשתמש, תחזוקה עצמית אוטומטית, ואפשרות לשמור את המשקאות המועדפים על ידי אפליקציה ייעודית. מדריך זה נועד לסייע לכם לבחור מכונת קפה חדשה ומתקדמת למשרד שלכם.

אפיון צרכי הלקוח

כדי לבחור מכונת קפה איכותית ומשוכללת המתאימה לצרכי המשרד יש לאפיין את הרגלי שתיית הקפה ולהבין מהם צרכי הלקוח. חשוב לבחור מכונת קפה בהתאם למספר כוסות הקפה שעובדי המשרד והלקוחות צורכים בממוצע מדי יום, ובהתאמה להעדפות הקפה של העובדים. מכונת קפה משוכללת מסוגלת לספק מענה איכותי לכל צרכי המשרד, הן לצרכי שתייה קפה והן לצרכי שתיית מים ומשקאות מוגזים. מכונת קפה חדשנית מספקת משקאות חמים וקרים לפי בחירה, מים מסוננים, משקאות מוגזים, מטחנת פולי קפה להעצמת החוויה ולהכנת קפה טרי, חלב טרי, ואפשרות בחירה בין סוכר לממתיק דיאטטי ובין מזיגה לכוס או לקנקן.

לא רק משקאות חמים

כאמור, חלפו הימים בהם מכונת קפה למשרד סיפקה מענה רק לחובבי הקפה. כיום, יש דור חדש של מכונות קפה משוכללות ומעוצבות המספקות מענה לכל צרכי השתייה של המשרד. במכשיר אחד נהנים העובדים והלקוחות ממבחר סוגי קפה כמו קפוצ’ינו, אספרסו, מקיאטו, שוקו, תה, ומים מסוננים בטמפרטורה לפי בחירה (טמפרטורת החדר, קר, חם, רותח). כמו כן, מכונת קפה חדשנית מספקת מגוון משקאות בטעמים, משקאות אנרגיה וסודה.

טכנולוגיה מתקדמת

יש בשוק מגוון עצום של מכונות קפה לבית ולמשרד. יש לזכור כי מכונת קפה ביתית לא מסוגלת לעמוד בביקוש הרב לקפה לאורך שעות היום במשרד. לכן, חשוב לבחור מכונת קפה איכותית ועמידה מחברה מקצועית ומנוסה בתחום. מכונת קפה למשרד עם טכנולוגיה מתקדמת מספקת מענה נוח לצרכי השתייה החמה והקרה של עובדי ולקוחות המשרד, כמו כן מכונת קפה מתקדמת מיוצרת בהתאם לתקנים מחמירים ומבטיחה סטריליות גבוהה. מומלץ לרכוש מכונת קפה חדשנית ומתקדמת הפועלת באופן אוטומטי מלא, מצוידת עם מסך מגע נוח, וכוללת מערכת הפעלה ידידותית למשתמש, הזוכרת העדפות השתייה של העובדים.

עלויות ונפח אחסון

כאשר בוחרים מכונת קפה למשרד חשוב לשים דגש על נושא החיסכון, היעילות האנרגטית של המכשיר ועלות ייצור כוס קפה או כוס משקה בטעמים. כמו כן, יש לתת דגש על מידות מכונת הקפה  והחיסכון בשטח הרצפה, ויש לבדוק מראש מהן עלויות התחזוקה, איכות השירות וזמינות טכנאים, ואמינות החברה המשווקת ומתחזקת את מכונת הקפה.